Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Import tillfälle -07  (läst 5150 gånger)

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
Re:Import tillfälle -07
« Svar #20 skrivet: 02 apr-07 kl 22:13 »
Jag undrar.. Om man eventuellt vill "beställa" en importkanin (eller kanin från eran uppfödning iofs.), skulle transport till Norrbotten kunna ordnas? Hur skulle det isåfall gå till? Har en kompis som är intresserad, men ännu är det osäkert..

Jag kan kolla upp det, om du preciserar en stad i närheten har jag lättare för att kolla om någon av mina chafförer ligger på den rutten.
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Kogatans

• Skåne
    • Kogatans kaningård
« Svar #21 skrivet: 03 apr-07 kl 07:54 »
Jag fick hem en hela 14 jätte scheck kaniner i svart,mdagaskar och blå färg.
Men enbart några stycken är tatuerade än så länge.

oki.. jag har en vit/blå tysk jättescheck pojke.. skulle va kul med en flicka till honom.. men det är ju inte så lätt å få tag i en sådan som inte är släkt med min pojke..
vad tar du för en sådan kanin?

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #22 skrivet: 03 apr-07 kl 08:15 »
oki.. jag har en vit/blå tysk jättescheck pojke.. skulle va kul med en flicka till honom.. men det är ju inte så lätt å få tag i en sådan som inte är släkt med min pojke..
vad tar du för en sådan kanin?

Jag tror att där bara var en eller 2 blå så jag ska kolla vad det är för kön under dagen så hör jag av mig, priset beror på om den är tatuerad eller ej. Men jag kan meddela dig ikväll när jag tittat närmare på dem.
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Kogatans

• Skåne
    • Kogatans kaningård
« Svar #23 skrivet: 03 apr-07 kl 09:00 »
oki.. den behöver inte va märkt.. beror på vilken skillnad där är på priset.. mdagaskar då e den brun?? jag kan inte det där med färgar  ::)

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #24 skrivet: 03 apr-07 kl 09:12 »
oki.. den behöver inte va märkt.. beror på vilken skillnad där är på priset.. mdagaskar då e den brun?? jag kan inte det där med färgar  ::)

Stämmer,den e brun/gul-brun när de är madagaskar. Jag vill ha 900kr för den om de är otatuerad annars får jag inte in mina utgifter.

Mvh
Mariann...

Kogatans

• Skåne
    • Kogatans kaningård
« Svar #25 skrivet: 03 apr-07 kl 11:50 »
oki.. vad tar du för dem om de är märkta?

Kogatans

• Skåne
    • Kogatans kaningård
« Svar #26 skrivet: 03 apr-07 kl 11:57 »
Stämmer,den e brun/gul-brun när de är madagaskar. Jag vill ha 900kr för den om de är otatuerad annars får jag inte in mina utgifter.

Mvh
Mariann...

hoppasn kollade in en annan sida å då säg jag din pris lista på dem..  :P
1400kr för en som är märkt. och 900kr för en utan. ska snacka lite med mamma om det så hör jag av mig till dig sen.. en gul-brun låter intressant.. kommer det finnas bilder på dem på din hemsida? skulle va kul å se innan man bestämmer sig..

Photoniq

• Gäst
« Svar #27 skrivet: 03 apr-07 kl 13:31 »
Jag kan kolla upp det, om du preciserar en stad i närheten har jag lättare för att kolla om någon av mina chafförer ligger på den rutten.
Jaa det skulle vara Luleå/Boden området då.  :)

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #28 skrivet: 03 apr-07 kl 22:14 »
Jaa det skulle vara Luleå/Boden området då.  :)

Jag kan få den så långt som till Umeå men tyvärr inte längre. Kanske du kan möta upp och ta emot den där?

Photoniq

• Gäst
« Svar #29 skrivet: 03 apr-07 kl 22:21 »
Jag kan få den så långt som till Umeå men tyvärr inte längre. Kanske du kan möta upp och ta emot den där?

Jaa det hade hon säkert kunnat göra, men som sagt så är inget bestämt ännu :) Om hon är 100% intresserad så ber jag henne ta kontakt med er :)

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #30 skrivet: 03 apr-07 kl 22:34 »
Jaa det hade hon säkert kunnat göra, men som sagt så är inget bestämt ännu :) Om hon är 100% intresserad så ber jag henne ta kontakt med er :)

Gör så, mitt nummer och mailadress finns under annonssidorna.

Dela detta:

* Inloggade just nu

428 gäster, 4 användare (1 dolda)
kretslopp, javill, olenius

* Forum

* Om tidningen Åter

- Å vilken härlig tidning
/Susanne

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser