Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Stackars baggen  (läst 1185 gånger)

gnällvis

• Jämtland
Stackars baggen
« skrivet: 12 jun-13 kl 17:41 »
Vår fina bagge har gjort illa sig i knät. det är lite tjockare än det andra och så haltar han. Kan det ha gått ur led eller blivit inflammerat kanske? Frågan är hur länge man skall vänta med att hältan ger sig innan vet kontaktas. De är ju lite halta då och då på sommaren och normalt så går det över rätt så fort. baggen verkar inte ha ont och har mkt god aptit.

javill

• Blekinge
    • Glirnashopen
SV: Stackars baggen
« Svar #1 skrivet: 12 jun-13 kl 21:57 »
Känns knäet varmt? Om han stödjer på det tror jag inte det gått ur led. Inget sår? Jag hade gett det ett par dagar för att se om det blir bättre innan jag kontaktade vet.
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

Lorita

• Bohuslän
    • Stall Gullöhagen
« Svar #2 skrivet: 12 jun-13 kl 22:10 »
jag hade spjälkat och lindar och den sett ur det utvecklas under en vecka till två veckor, går det inte åt rätt håll så är det vet som gäller
fyra hästar, fem Klövsjöfår i genbank nr 1458 och tre mysiga katter
Länk till mina lamm 2012
http://www.alternativ.nu/index.php?action=media;sa=album;in=389

zeina66

• Värmland
« Svar #3 skrivet: 13 jun-13 kl 08:38 »
Hej,jag hade låtit det vara...om du inte vet "vad" du lindar honom för. Boxvila är bättre om du alls ska göra något..
Han får troligtvis en bestående galla men det kan han leva med :)
Allting går - förutom bebisar och tennsoldater

Dela detta:

* Inloggade just nu

1332 gäster, 1 användare
javill

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser