Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bra banker finns dom?  (läst 4392 gånger)

olof

• Skåne
    • Min blogg med sökord biodling
SV: Bra banker finns dom?
« Svar #20 skrivet: 26 okt-13 kl 08:27 »
Från:
http://www.lansforsakringar.se/privat/bank/betalningar_och_kort/kort/priser/sidor/default.aspx

Kort, pris
Bankkort Privat
225 kr/år
...

Det står att "Stubben" är från Skåne och LF Skåne har sedan länge tagit beslut att bankkort privat ska vara avgiftsfritt, avgiften dras centralt av LF och förs sedan tillbaka samma dag av LF Skåne (jag har dock bytt till en dyrare bank nu av lite olika orsaker).

Katla.PåRiktigt

• Uppland
« Svar #21 skrivet: 26 okt-13 kl 10:40 »
Det blir dyrare att ha sitt bolån hos JAK än hos Handelsbanken, upptäckte jag när jag kollade. Synd, jag hade väldigt gärna gått över till en bank med mindre girighet och allmänt uschleri.  :-\
Ifrågasätt allt.

krikav

• Hälsingland
« Svar #22 skrivet: 26 okt-13 kl 14:44 »
Det blir dyrare att ha sitt bolån hos JAK än hos Handelsbanken, upptäckte jag när jag kollade. Synd, jag hade väldigt gärna gått över till en bank med mindre girighet och allmänt uschleri.  :-\

Att säga att JAK är dyrare är bara en halvsanning...
Månadsavgiften på ett JAK lån är vad den är.

För tillfället kan den nog vara dyrare än räntan är, på många banklån.
Men går räntorna upp överlag, så skulle JAKs månadsavgift vara billigare.

Alexn72

• Skåne
« Svar #23 skrivet: 27 okt-13 kl 06:01 »
på mitt sätt att räkna blir jak lite dyrare dock ska man heller inte glömma att den 3%iga avgiften så får man tillbaka på skatten liknande ett vanligt lån

Dela detta:

* Inloggade just nu

567 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Det här är tidningar som jag kommer hålla reda på och spara på samma ställe, de fungerar som en uppslagsbok!
/Lovisa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser