Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Overlock säljes, 300:-  (läst 1354 gånger)

ojd

• Västergötland
Overlock säljes, 300:-
« skrivet: 03 mar-13 kl 02:33 »
Hoppas inte nån moderator tar bort detta, men jag har en overlock till salu och den passar illa med resterande annonser i "övrigt - finnes" så jag lägger den här.

Tretrådsindustrioverlock á la femtiotal säljes. Med bord och enfaskonverterad (alltså vanlig hushållsel) motor. Mekaniskt hel och ren, men behöver ställas in, skippar stygn. Finns gratis servicemanual på nätet så den händige kan göra det själv eller leja bort det jobbet. Kommer med bord, massa nålar (både för vävda och stickade tyger), lite reservdelar, nyslipade knivar (slipade av murhens, bra ställe), flong nytt trådställ, oljesump (i form av glasburk!) och annat gött. 300 spänn, hämtat i gbg. Kan ombesörja bärhjälp, finns parkering nära. Har man liten bil kan man montera ner bordet, lite som ikea/mecano på anabola. Gick in i en skoda felicia sist... Säljes på grund av platsbrist och lägenhetsflytt! Jag skulle helst behålla den men behöver mer plats och har redan en industrisymaskin och så där änna då va. Den jäkligt snygg också.

Singer 81k heter modellen.

Köp! Woop woop!

Dela detta:

* Inloggade just nu

619 gäster, 2 användare
ärt, Fia06

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jättenöjd och glad över tidskriften Åter!
/ Märit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser