Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  bilder på era hästar  (läst 116039 gånger)

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
SV: bilder på era hästar
« Svar #600 skrivet: 01 sep-11 kl 13:02 »
ÅÅåå vilken vacker dam !
Jag älskar ardennern så vacker och mäktig på samma gång . Du skulle lägga in bilder på en smidig ardenner i "Val av häst " tråden .
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

pålle

• Gäst
« Svar #601 skrivet: 01 sep-11 kl 13:04 »
ÅÅåå vilken vacker dam !
Jag älskar ardennern så vacker och mäktig på samma gång . Du skulle lägga in bilder på en smidig ardenner i "Val av häst " tråden .
:)

Mia71

• Gotland
« Svar #602 skrivet: 01 sep-11 kl 14:15 »
Tack! Kul att höra. Fick inte in bilder på de andra pållarna, bilderna var för stora kom det upp meddelande om.  Hmmm...

På denna bilden är hon så J***a snygg! Inte jag som kan ta åt mig äran, tyvärr. Hon reds av denna killen då de skulle ta kort till en broschyr om olika användningsområden.

Neinor

• Since I am dead I can take of my head
    • Västmanland
    • Dissolve
« Svar #603 skrivet: 02 sep-11 kl 20:33 »
Ännu en bild från en av alla klinikbesök. Denna är från strömsholm i tisdags. Fick goda besked och med lite tur blir det ingen klinik på ett bra tag  :D

Does this hairspray make me look fat?
www.dissolve.blogg.se

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #604 skrivet: 19 nov-11 kl 16:57 »
Tonto delar damm med ankorna  ;D
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Cirrus

« Svar #605 skrivet: 05 dec-11 kl 19:19 »
Två av mina Highlandponys. Soffan och Wisnia. Det är de här två som hade ett Rendez Vouz förra vintern, vilket gör att jag kommer att få en mycket orolig jul när deras unge kommer.

HelenaA

• Södermanland
    • keramik
« Svar #606 skrivet: 05 dec-11 kl 20:01 »
Min gammeltant som blir 29 nästa år, pigg och glad fortfarande och vill gärna ut och springa i skogen.

Helena R

• Maskinförare
    • Östergötland
« Svar #607 skrivet: 05 dec-11 kl 20:27 »

Å, så fin. Jag skulle vilja ha en trefärgad eller fuxfärgad skäck om jag skulle ha en tinker (för jag antar att han är det?)
Jag, lilla sonen, katterna och hönsen... Vi bor i ett underbart torp på landet dit knappt nån hittar. :D

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #608 skrivet: 06 dec-11 kl 00:51 »
Jo då han är en fuxskäck tinker. ;D Min snygging som är så duktig , 20 bast nu är han gubben:)

Helena R

• Maskinförare
    • Östergötland
« Svar #609 skrivet: 06 dec-11 kl 22:27 »
Jättefin är han. Varför fick jag för mig att du skrev att han var 3 år???  ::) Vimsig jag är då.  ;D
Jag, lilla sonen, katterna och hönsen... Vi bor i ett underbart torp på landet dit knappt nån hittar. :D

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #610 skrivet: 06 dec-11 kl 22:50 »
Min andra tinker är tre år
Lillefot till vänster:

Lena K.L.

• Södermanland
« Svar #611 skrivet: 23 dec-11 kl 16:20 »
Försöker sätta in en bild på min stiliga "slyngel"...
man harnte roliare´n man jörse

Lena K.L.

• Södermanland
« Svar #612 skrivet: 23 dec-11 kl 16:28 »
Wohow! Jag lyckades!!
man harnte roliare´n man jörse

Jennyt

• Västergötland
« Svar #613 skrivet: 23 dec-11 kl 19:41 »
JÖSSES :o :P :P :P Jag skulle kunna samla på sånna där o:)
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.
Titta gärna in på www.jennysgröna.se

Paradisgården

• Västergötland
« Svar #614 skrivet: 23 dec-11 kl 20:03 »

Wow... det var nog en av de vackraste hästar jag sett på länge...
( :o Kan man inte få till den gubben utan att ögonen förstoras...)
Har man, liten gossunge, 4 katter, höns, kaniner och påfåglar. Bor på liten "gård" på landet i Skaraborg.

jan98

• Närke
    • www.nasslegarden.se
« Svar #615 skrivet: 23 dec-11 kl 20:32 »
 :o
Det finns ingenting jag inte kan, bara sån't jag inte har lärt mej...

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #616 skrivet: 24 dec-11 kl 01:23 »
Tack Paradisgården han är väldigt vacker.

Maria C S

• Småland
« Svar #617 skrivet: 24 dec-11 kl 01:42 »
Tack Paradisgården han är väldigt vacker.

Ja du har vackra hästar !

Jag har tittat igenom denna tråd idag och ni har alla så fina hästar och det värmde att se hur alla har sin plats i era liv.

Få saker är så sorgliga som att se hästar som aldrig får göra annat än vara i hagen eller boxen !
Hästarna har en speciell plats i mitt hjärta och har stundom varit en stor del av mitt liv.
Fantastiska djur, jag glädjs med er ! Tack för att ni delar med er !
Varför ska man betala för att bo på en planet som man är född på ?

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #618 skrivet: 24 dec-11 kl 10:40 »
Du skulle se mina hästar i dag Maria *suck*alla är täckta av lera o kladd från huvud till fot!! :o

Maria C S

• Småland
« Svar #619 skrivet: 24 dec-11 kl 11:24 »
Du skulle se mina hästar i dag Maria *suck*alla är täckta av lera o kladd från huvud till fot!! :o
Suck ja det ingår ju när det är lerigt och blött !
Skötte en vit hings så jag vet hur dom kan grisa ner sig !
Varför ska man betala för att bo på en planet som man är född på ?

Dela detta:

* Inloggade just nu

405 gäster, 2 användare (2 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Dessa välarbetade tidningar ger stor inspiration till att klara sig själv.!
/Inspiration

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser