Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ignorera trådar.  (läst 2112 gånger)

Malin Johansson

• Västergötland
Ignorera trådar.
« skrivet: 21 feb-13 kl 12:57 »
Ignorera tavlor finns ju. Ignorera trådar fanns förut och var ngt jag använde mig mycket av. Kan man månne få önska sig att den funktionen kommer tillbaka?

vindensbonig

• Gäst
SV: Ignorera trådar.
« Svar #1 skrivet: 21 feb-13 kl 13:08 »
Ignorera tavlor finns ju. Ignorera trådar fanns förut och var ngt jag använde mig mycket av. Kan man månne få önska sig att den funktionen kommer tillbaka?
Dom finns väll kvar va ja kans  i profilen .
« Senast ändrad: 21 feb-13 kl 13:11 av mummrick »

Malin Johansson

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 21 feb-13 kl 13:11 »
Bara tavlor, inte trådar väl?

vindensbonig

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 21 feb-13 kl 13:13 »
Det har väll aldrig kunna va ja vet .

Neon Knight

• -
« Svar #4 skrivet: 21 feb-13 kl 13:19 »
Moddet för att ignorera trådar lastade ner forumet något alldeles väldigt, så det fick tas bort.

vindensbonig

• Gäst
« Svar #5 skrivet: 21 feb-13 kl 13:24 »
Moddet för att ignorera trådar lastade ner forumet något alldeles väldigt, så det fick tas bort.
Vad latar ner forat nu då efter som det segar så ?

Malin Johansson

• Västergötland
« Svar #6 skrivet: 21 feb-13 kl 13:24 »
Ok. Tack för svar.

Neon Knight

• -
« Svar #7 skrivet: 21 feb-13 kl 13:26 »
Vad latar ner forat nu då efter som det segar så ?

Vet inte. Sist var det en ddos från Microsoft. :P

vindensbonig

• Gäst
« Svar #8 skrivet: 21 feb-13 kl 13:28 »
Vet inte. Sist var det en ddos från Microsoft. :P
Oki  Tack försvar

Halte

• Gäst
« Svar #9 skrivet: 18 mar-13 kl 10:47 »
Är det säker att det var "ignorera-funktionen" som lastade ned forumet då det begav sig? Jag menar eftersom att problemen kvarstod även efter att funktionen togs bort så kanske man kan testa att lägga tillbaka denna fina funktionalitet igen?

Nu börjar det bli extremt mkt tramstrådar igen ifrån Fikarummet så det vore väldigt skönt att kunna filtrera bort de värsta sladder-ämnena i alla fall..

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #10 skrivet: 18 mar-13 kl 11:05 »
Nej, Ignorera ämnen togs bort för att det skapade felmeddelande när man citerade någon.
Däremot finns ju Ignorera tavlor kvar, så du kan slippa få med nya inlägg från Fikarummet. Du kan ändå söka uppFikarummet som vanligt och läsa.

Halte

• Gäst
« Svar #11 skrivet: 18 mar-13 kl 11:13 »
Ok. Tackar.

Nej ignorera hela tavlan vill jag inte.. bara få bort de tjatigaste trådarna som liksom fyller sida efter sida med bara ord

Existens!

• Gäst
« Svar #12 skrivet: 18 mar-13 kl 11:34 »
Jag funderar på om det finns funktionen *markera som permanent läst* så dom försvinner? Så gör man väl på maskinsten vill jag minnas.

Ibland har man ju i fyllan och villan slängt iväg ett svar i en tråd som man sen ständigt får upp bland sina inlägg, fast man aldrig mer avser skriva där..  :)

Halte

• Gäst
« Svar #13 skrivet: 18 mar-13 kl 15:05 »
Om man har så man får mejl om att det är svar i en tråd så har jag för mig att man i mejlet kan klicka på typ "jag vill inte avaktivera fler svar från denna tråd" och att det då försvinner ä o:)ven i "Svar på mina inlägg".

Persinligen använder jag mest "Nyliga inlägg" och det är sjuk störande när det stundals är flera sidor med bara enstaka ord i trådar som typ "citat", "skriv en berättelse" eller vad fasen alla de där trådarna har för namn.. Vore ju sjukt trevligt att kunna markera vissa trådar som spam så man slapp dem tills man absolut känner att man måste skicka iväg ett random ord så alla kan läsa det.

Dela detta:

* Inloggade just nu

503 gäster, 1 användare
Varg-älva

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser