Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Inloggningstiden  (läst 1523 gånger)

smedpeter

• Jämtland
    • smedpeters hemsida
Inloggningstiden
« skrivet: 16 feb-13 kl 23:25 »
Hej !
Vad är det för en pappskalle som har fixat till det så, att man inte kan vara inloggad längre än 60 minuter ??? Nyss skrev jag ett inlägg, men det gick inte att posta det, för jag hade blivit utloggad - utan min vetskap, naturligtvis.
Jag säger som rumpnissarna "vaffor ÄR det på detta viset ???" Verkar helkorkat, har inte upplevt det på andra forum jag frekventerar.
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese

Existens!

• Gäst
SV: Inloggningstiden
« Svar #1 skrivet: 16 feb-13 kl 23:30 »
60 minuter är förvalt. Sen kan du välja en annan siffra, eller kryssa i rutan *förbli inloggad för alltid*

smedpeter

• Jämtland
    • smedpeters hemsida
« Svar #2 skrivet: 16 feb-13 kl 23:37 »
Jag kryssar ALLTID i rutan "för alltid" men blir ändå alltid utslängd efter 60 minuter. Det är det som är problemet... >:D

Existens!

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 16 feb-13 kl 23:44 »
Prova att ge skam i att kryssa i den då  ;)

vindensbonig

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 17 feb-13 kl 01:54 »
Jag kryssar ALLTID i rutan "för alltid" men blir ändå alltid utslängd efter 60 minuter. Det är det som är problemet... >:D
Jäkligt konstigt för det funkar till man kör dell så man blir av med divärse cookis .

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #5 skrivet: 17 feb-13 kl 09:35 »
Hej !
Vad är det för en pappskalle som har fixat till det så, att man inte kan vara inloggad längre än 60 minuter ???

Vet inte vem det kan vara men jag tror felet ligger i din dator ;), eftersom de flesta andra medlemmar här kan hålla sig inloggade längre genom att välja en längre tid eller kryssa i "för alltid".
Kanske har du blockerat cookies i webläsaren?    Har du provat olika webläsare?

:)

smedpeter

• Jämtland
    • smedpeters hemsida
« Svar #6 skrivet: 17 feb-13 kl 09:59 »
Nej, jag har inte blockerat cookies. Använder Mozilla Firefox, och har inte provat andra webbläsare. Varför skall inloggningen vara tidsbegränsad, det fattar jag inte...vad är nyttan med det ???

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #7 skrivet: 17 feb-13 kl 10:02 »
Jag gissar att de gjort programvaran så för att man inte ska förbli inloggad om man sitter vid en allmän dator, t ex på skola eller bibliotek, och glömmer att logga ut.

För mig funkar det bra med Firefox.

Neon Knight

• -
« Svar #8 skrivet: 17 feb-13 kl 10:47 »
Min dator har varit på hela natten och när jag steg upp i morse var jag fortfarande inloggad. Prova att rensa cache och cookies och logga in igen.

take

• Östergötland
    • De Klomp
« Svar #9 skrivet: 17 feb-13 kl 10:57 »
Hej !
Vad är det för en pappskalle som har fixat till det så,

Hej på dig också! Kjam <3
Jag undrar hur livet är på vänstersidan av klockkurvan?

Smajsan

• -
« Svar #10 skrivet: 18 feb-13 kl 14:13 »
Kanske svarat på innan,men jag tar det igen isåfall.
När jag vill vara inloggad för alltid, så suddar jag ut all där det står minutrar och klickar i Håll mig inloggad föralltid.Det funkar varje gång.
Jag är helt borta. Ska gå och hitta mig själv. Om jag skulle dyka upp innan jag kommer tillbaka, så snälla, be mig att stanna kvar och vänta.

Dela detta:

* Inloggade just nu

466 gäster, 2 användare
Undine, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning där det mesta tas upp! Klart prisvärd läsning.
/Theo

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser