Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tillfälligt hem till min katt!  (läst 929 gånger)

juicenjoss

• Uppland
Tillfälligt hem till min katt!
« skrivet: 20 nov-12 kl 16:56 »
Jag har en jättefin kattflicka på fyra år. Hon är väligt pratsam, älskar att vara ute och är kastrerad.
Jag bor hos mina föräldrar just nu och på grund av flera orsaker kan vi inte ha kvar kissen hemma. Då det dröjer ett till två år innan jag flyttar hemifrån skulle jag behöva någon som kan ställa upp med ett tillfälligt hem till min kisse under den tiden!
Har du möjlighet att hjälpa mig eller känner du någon som du tror kan det, säg till!
Jag tycker så mycket om henne och hoppas på en lösning!
Jag är beredd att köra till vilken stad som helst för att lösa det här, så fundera inte över avstånd!

Bells

• Uppland
SV: Tillfälligt hem till min katt!
« Svar #1 skrivet: 09 dec-12 kl 00:33 »
Hejsan!
Jag är villig att lång låna din katt under den tiden om du har möjligheten att ta dig till Stockholm så kan jag möta upp dig?
Det skulle verkligen vara roligt att skaffa katt igen då jag har haft katt hela mitt liv och verkligen älskar katter!
Så hör gärna av dig om du är intresserad!

Dela detta:

* Inloggade just nu

506 gäster, 3 användare (2 dolda)
mulle mullvad

* Forum

* Om tidningen Åter

- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser