Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Blåvärpande Dorking?  (läst 1436 gånger)

Paradisgården

• Västergötland
Blåvärpande Dorking?
« skrivet: 27 sep-12 kl 11:07 »
Finns det i Sverige nu?
Har man, liten gossunge, 4 katter, höns, kaniner och påfåglar. Bor på liten "gård" på landet i Skaraborg.

getalina

• Haui that Skanunga ærliki mææn toco vitar uræt ald
    • Halland
SV: Blåvärpande Dorking?
« Svar #1 skrivet: 04 okt-12 kl 01:09 »
Har själv Dorking men inga som lägger blå ägg.

Letade på google och hittade en tråd med bild på höna o ägg som du efterlyser. Hönsgalen hade tydligen köpt ägg å kläckt så kan du få tag i henne på något sätt så kanske du kan köpa ägg eller höns.

http://87.237.214.120/~alternat/index.php?topic=40789.0

Paradisgården

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 04 okt-12 kl 10:55 »
Tack så mycket :)

Jo, jag har sett den tråden också, men det var ji så länge sedan och hon är ju inte aktiv längre så det blir ju väldigt svårt... :-\
Har man, liten gossunge, 4 katter, höns, kaniner och påfåglar. Bor på liten "gård" på landet i Skaraborg.

getalina

• Haui that Skanunga ærliki mææn toco vitar uræt ald
    • Halland
« Svar #3 skrivet: 04 okt-12 kl 15:16 »
Vad jag hittade var att hon bodde här

"bor själv en bit utanför umeå"

Ska se om jag kan hitta henne genom att söka vidare. Vore intressant å höra av henne.

Dela detta:

* Inloggade just nu

482 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser