Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Beta: mobil!  (läst 835 gånger)

Fundersam

  • Inlägg: 348
    • Västmanland
Beta: mobil!
« skrivet: 05 sep-12 kl 18:08 »
Jag brukar alltid använda mig av beta när jag surfar in från mobilen, och tycker det har fungerat mycket bra.

Efter att mobilen varit på reparation,och således blivit helt återställd fick jag nu logga in på nytt vid mitt första besök. Det som skiljer sig nu i forumet för min del är att jag bara kan se de senaste inkomna änmena sedan mitt senaste besök, detta lyckas jag inte ändra på Översiktssidan ser också aningen plottrigare ut. Läser jag forumet i klassiskt läge från mobilen är allt som det ska. Om jag från datorn växlar till beta modellen så blir det precis likadant som från telefonen, det vill säga att jag bara ser de senast skrivna inläggen.

Någon som vet hur man ändrar detta så att jag får det som det var tidigare?  :)

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Beta: mobil!
« Svar #1 skrivet: 06 sep-12 kl 07:07 »
Jag kan inte svara på hur och varför tyvärr. Vi kanske ska plocka bort mobil-versionen tills vi fått tag i någon som kan ordna så det funkar... Det blev ju aldrig av att vi jobbade klart med den, i brist på programmeringskunnig med tid och lust.
Tillsvidare rekommenderar jag Tapatalk.

Fundersam

  • Inlägg: 348
    • Västmanland
SV: Beta: mobil!
« Svar #2 skrivet: 06 sep-12 kl 16:04 »
Okej tack!

Mobilversionen tycker jag är mycket bra, har använt den länge. Främst för att jag inbillar mig att den kräver minimala resurser av den enhet man för tillfället använder, vilket är uppskattat för min del då jag ofta har långsam uppkoppling/ dålig teckning. Är övertygad att det hela beror på någon inställning i forumet då det hela fungerat klanderfritt tidigare, och som jag nu inte lyckas hitta på.

Hur är det med tapatalk, kommer forumet även där som förenklad version, eller blir det en fullversion?

Existens!

  • Gäst
SV: Beta: mobil!
« Svar #3 skrivet: 06 sep-12 kl 16:23 »
Nej, ta inte bort mobilversionen!

Det andra nya, funkar väl inte på en gammal vanlig mobil?

idstam

  • Inlägg: 4
    • Uppland
    • Johan babblar på
Sv: Beta: mobil!
« Svar #4 skrivet: 06 sep-12 kl 17:11 »
Tapatalk ger en väldigt avskalad upplevelse. Inget utom texten i inläggen.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

234 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



Vilken underbar inspiration!
/Anneli Ullergård

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser