Lägga in bild från en iPhone?

Startat av videvi, 25 Jul-12 kl 23:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

videvi

Jag har aldrig tidigare haft problem med att lägga in bilder i inlägg jag skrivit.

Men nu har jag skaffat ny fån och surfar i den och då går det bara inte.
Den "knapp" som heter "välj fil" som står under "bifoga" under "bilagor  och andra tillval" , den går inte att klicka på.

Är det kört? Eller går det på nåt annat vis från en ajjfån?
Höns, kaniner, katter, hundar, ankor, hästar, får. Det är lustigt hur lätt och fort man samlar på sig.

Petter B

Jag vet inte om det går via webläsaren i telefonen, men det ska gå om du använder appen Tapatalk: http://www.alternativ.nu/index.php?topic=136028.0

videvi

Hm...känns lite dumt att behöva köpa en app.  :-[

Jag får klara mig utan att lägga upp bilder.
Höns, kaniner, katter, hundar, ankor, hästar, får. Det är lustigt hur lätt och fort man samlar på sig.

Petter B

Kan du få upp bilden från telefonen till något annat ställe på nätet? Då kan du ju lägga in bildadressen mellan IMG-taggar.

videvi

Kanske skulle funka!
Får se vad jag hittar. :D

videvi

Det gick, det gick, det gick!!!
Använde "photobucket" och la bilderna i, och klistrade sen in adressen mellan [img] taggarna.

;D

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

265 Gäster, 2 användare (1 Dolda)
Petter B