Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tips köpa konserveringsburkar  (läst 5199 gånger)

Lidhem

• Livet på landet, det enda som är bra
    • Östergötland
    • LidhemsGrönt
Tips köpa konserveringsburkar
« skrivet: 23 jul-12 kl 08:21 »
Jag letar efter glasbukar till marmelad osv, men vill ha enhetliga burkar. Nu söker jag tips på vart man kan köpa dessa till ett billigt pris (grossist?). Har letat på nätet men hittar inget bra. Någon som vet?/ LIDHEM
Månskensbonde med make, tre barn, 2 kattungar, ett gäng Kindahöns, blandisar, myskisar, Gotlandskaniner, Gutefår, Linderödsgrisar och ett antal bin http://lidhemsgront.blog.se/

johe71

SV: Tips köpa konserveringsburkar
« Svar #1 skrivet: 23 jul-12 kl 08:36 »
Flaskor&burkar är en sida som alltid  brukar dyka upp när det handlar om inköp av flaskor och burkar... nu är det många år sedan jag gjorde en beställning därifrån
och när jag kollar på deras sida nu så står det (på sidan Beställ prislista) "Trevligt att Du vill ha vår prislista, men vänligen observera att vi endast levererar till registrerade företag"... så antagligen har de tröttnat på alla privatpersoner som beställer "små" mängder...

så den sidan hjälper inte (om du inte har ett företag) :(

KerstinIngegerd

• Dalarna
« Svar #2 skrivet: 14 jan-13 kl 13:14 »
Vi håller på att städa ur min mosters vind. Hon har ett åttital konserveringsburkar med byglar och gummiringar. Är någon intresserad? Hör av dig till mig: Kerstin Sahlin 070-3983149.

tinna.m

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 14 jan-13 kl 13:35 »
Hyfsade priser, bra urval, snabb leverans och vänligt bemötande:
http://nordicpack.com/
Observera att du kan ha olika färg på plåtlocken.
« Senast ändrad: 14 jan-13 kl 13:39 av tinna.m »
Mest Blues & Jazz i huvet. Bakmes&Snoa. Åså Country

Dela detta:

* Inloggade just nu

511 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Alltid lika härligt när åter trillar ner i brevlådan.
/EmelieT

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser