Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  bin  (läst 1858 gånger)

Helenan

• Gäst
bin
« skrivet: 26 nov-06 kl 19:25 »
Hej!

Jag skulle vilja ha bin i mitt bostadsomrade men har inte tid eller intresse att starta ett samhalle just nu. Ar det nagon som skulle vilja starta ett samhalle hos mig? Jag bor i Alvsjo utanfor Stockholm. (Sakanar prickar over A och o i Alvsjo for jag ar i England just nu...)

En granne hade samhalle forut men sen han tog bort det blir applena inte befruktade lika bra langre.
« Senast ändrad: 26 nov-06 kl 19:27 av Helenan »

ninaeklöf

• Gäst
Re:bin
« Svar #1 skrivet: 29 nov-06 kl 11:30 »
Hej Helena,

kontakta den biodlarförening som finns närmast, för Älvsjö så tror jag att du kan kolla med:
Farsta-Södertörn Bf eller Huddingeortens BF

deras kontaktuppgifter finns på denna sida:
http://www.biodlarestockholmslan.se/Foreningar.htm

eller så kan du gå nybörjarkurs gratis hos oss och bli biodlare på eget bevåg, isåfall kontakta:

Wermdö Skeppslag BF
Ordförande Göran Frick
Apelvägen 23
134 37 Gustavsberg
57032100
grnfrick@yahoo.se

Tjillevippen!

Nina

Dela detta:

* Inloggade just nu

617 gäster, 4 användare (1 dolda)
Anders Flix, Hans Hultén, petersbk

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser