Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Forum inläggen fungerar inte i InternetExlorer8  (läst 1310 gånger)

Salvekvick

• Halland
Forum inläggen fungerar inte i InternetExlorer8
« skrivet: 23 jun-12 kl 19:19 »
Hej!

Till att börja med tack för en jättebra site med massor av nyttig information!

Jag skulle starta ett nytt tråd i forum  i IE8, men fick aldrig upp krumelurna man ska fyllla i, inte heller  posta knappen. Samma gällde när jag skulle svara på inlägg.  Funkade alltså inte, någon som vet vad som felar? Jag bytte till firefox och där fungerade det, men det blir lite tjörvigt med länkar och sånt eftersom det inte är min standardwebbläsare.

Skulle egentligen byta till firefox men det är svårt att lära gamla hundar sitta!

En fråga till: är min e-postadress synlig för andra? Såg att det var en del problem med spam.
« Senast ändrad: 23 jun-12 kl 19:23 av Salvekvick »

kbh

• Gäst
SV: Forum inläggen fungerar inte i InternetExlorer8
« Svar #1 skrivet: 23 jun-12 kl 19:38 »
Hej!

Till att börja med tack för en jättebra site med massor av nyttig information!

Jag skulle starta ett nytt tråd i forum  i IE8, men fick aldrig upp krumelurna man ska fyllla i, inte heller  posta knappen. Samma gällde när jag skulle svara på inlägg.  Funkade alltså inte, någon som vet vad som felar? Jag bytte till firefox och där fungerade det, men det blir lite tjörvigt med länkar och sånt eftersom det inte är min standardwebbläsare.

Skulle egentligen byta till firefox men det är svårt att lära gamla hundar sitta!

En fråga till: är min e-postadress synlig för andra? Såg att det var en del problem med spam.
Du lär dig nig snart :)

sɹǝpuɐ

• Vad händer om du tänker tvärtom? Vänder på det?
    • -
« Svar #2 skrivet: 24 jun-12 kl 09:13 »
Du kan också uppgradera till en nyare version av ie.

Salvekvick

• Halland
« Svar #3 skrivet: 24 jun-12 kl 15:51 »
Du kan också uppgradera till en nyare version av ie.

Jo, tanken har slagit mig, men läste någonstans att 9:an är värre än forna KGB  (:), kartlägger och skvallrar om allt man gör...inte för att jag håller på med några statshemligheter, men tanken bär mig verkligen emot rent principiellt!

christinag

• Täljstenfantast
    • Västmanland
« Svar #4 skrivet: 08 jul-12 kl 18:08 »
Du kan importera länkarna från Exploderarn in till Firefox. Strukturen hänger med och jag tror inte du ångar dig.

Just nu har Adobe Flash player 11 problem med inkompatibiliteter till diverse webbläsare, däribland Mozillan, så några videor/reklamrutor kanske blir blanka (du kan ta bort den senaste och gå tillbaka till den äldre Flashen tills problemet är löst).

MvH
Christina G
Demokrati: 2 vargar och 1 lamm röstar om lunchmenyn.
Frihet: Ett väl beväpnat lamm opponerar sig mot omröstningen.

Dela detta:

* Inloggade just nu

491 gäster, 2 användare
Undine, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser