Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  tiden för din session gick ut... + sökning  (läst 1154 gånger)

Vilderness

• Norrbotten
tiden för din session gick ut... + sökning
« skrivet: 22 jun-12 kl 07:10 »
Jag får ALLTIS detta felmeddelande när jag svarar på inlägg:

Följande fel inträffade under postandet av inlägget:
Tiden för din session gick ut medan du skrev inlägget. Var vänlig och försök att skicka meddelandet igen.

Visst händer det att jag skriver långa svar, men oftast är det kortfattat och jag skriver snabbt. Vad är det nu för fel?
Jag undrar även om sökfunktionen är nerlagd för evigt, eller om den planeras att åter sättas i bruk?
American Painthorse, American Quarterhorse, Cocker Spaniel, Wyandotte, Bärbuskar, Trädgårdsland och Örtmedicin!

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
SV: tiden för din session gick ut... + sökning
« Svar #1 skrivet: 22 jun-12 kl 09:13 »
Jag vet inte vad det felet beror på. Går det att bara trycka "Posta" igen, eller måste du skriva om inlägget?

Det var ingen rasande majoritet som tyckte den gamla sökningen var bättre än den anpassade googlesökningen, så  jag tänkte att vi provar den ett tag. Det skulle vara en hel del jobb att få igång den gamla och det är ju onödigt om det inte behövs.

Existens?

• Gäst
SV: (Ämne saknas
« Svar #2 skrivet: 22 jun-12 kl 09:18 »
När jag skriver från mobilen, som nu, så kommer alltid meddelandet om att tiden gick ut, upp. Men inlägget kommer med ändå.  Tror jag. .får gå in på datorn och kolla detta sen:) .

Vilderness

• Norrbotten
SV: tiden för din session gick ut... + sökning
« Svar #3 skrivet: 22 jun-12 kl 18:57 »
oftast går det att bara trycka posta igen men inte alltid.
American Painthorse, American Quarterhorse, Cocker Spaniel, Wyandotte, Bärbuskar, Trädgårdsland och Örtmedicin!

Dela detta:

* Inloggade just nu

569 gäster, 1 användare
beekeepern

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser