Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vad för ras!!  (läst 1104 gånger)

Adam96

• Bor på en bondgård med lite olika sortes djur:D
    • Blekinge
    • Farabolshöns
Vad för ras!!
« skrivet: 04 maj-12 kl 19:06 »
Hej!
Jag undrar om det är någon här inne på forumet som har en aning om vad det kan va på tuppen!

Vi köpte han som höna men det visade sig vara en tupp. Men efter som han var så snygg tyckte vi att han kunde få stanna kvar och vara tsm med våra lohman hönor!
Hej!
Kolla gärna in min nya hemsida, där lägger jag upp bilder och lite info om mina höns. Jag har även försäljning av avelsägg, även kycklingar och vuxna djur när det är aktuellt.
http://www.farabolshons.n.nu/                                                                  // Adam96 ha en bra dag.

oskar98

• Fjäderfä!!
    • Skåne
    • www.oskarsorpington.yolasite.com
SV: Vad för ras!!
« Svar #1 skrivet: 05 maj-12 kl 09:00 »
Blandras.
Skulle gissa att de ligger australorp och maran i han
Jag är en grabb på 14 år som har mycket Orpington av ovanliga färger
Har även ett gäng Maraner
Mvh Oskar98 :D

Adam96

• Bor på en bondgård med lite olika sortes djur:D
    • Blekinge
    • Farabolshöns
SV: Vad för ras!!
« Svar #2 skrivet: 05 maj-12 kl 16:29 »
Jag tror också på maran men inte en susning resten?? !!

tack för svar!!:D
Hej!
Kolla gärna in min nya hemsida, där lägger jag upp bilder och lite info om mina höns. Jag har även försäljning av avelsägg, även kycklingar och vuxna djur när det är aktuellt.
http://www.farabolshons.n.nu/                                                                  // Adam96 ha en bra dag.

Dela detta:

* Inloggade just nu

471 gäster, 2 användare
Eva-Lena Aldrin Björkman, Nataks

* Forum

* Om tidningen Åter

-  Nya tidningen "goare" att läsa. Innehållet lika intressant som det varit de 14 år vi haft den. Lycka varje gång den kommer i lådan ! :-D
/Magdalena Gustavsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser