Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  kan ni gissa rasen/raserna? :)  (läst 980 gånger)

knatt

• Finland
kan ni gissa rasen/raserna? :)
« skrivet: 28 apr-12 kl 20:25 »

kan ni gissa på skoj vad denna enorma (knähög) tupp har för föräldrar.. :)

Azoo-Lina

• Jag kan inte allt. Men väldigt mycket ;-)
    • Skåne
    • Fru Laurin
SV: kan ni gissa rasen/raserna? :)
« Svar #1 skrivet: 28 apr-12 kl 20:53 »
Vit Leghorn och stor Kochin kanske  ;)
Har en underbar gubbe, 4 omöjliga vovvar, 6 busiga katter, lagom många höns och ankor och ett par hundra tusen bin! Läs mer om oss här http://www.frulaurin.n.nu eller här http://oloflaurin.blogspot.com/

knatt

• Finland
« Svar #2 skrivet: 28 apr-12 kl 21:05 »
nästan..
 det e brun värphybrid hy-line och en liten knatte kotchin( inte 100% rensasig dvärg, men ändå inget annat inbladat heller.olika kochin dvärg-små,småstora, men inga stora eller jätte..) hur har denna blivit så enorm?

Meija

• Alf
    • Småland
« Svar #3 skrivet: 01 maj-12 kl 20:45 »
Hur länge växer tuppar?Jag har en som jag hade hoppats skulle bli större den är 55-60 cm hög nu Men jag hade hoppats på 75!!Din tupp är iaf jättevacker!!Konstiga saker händer bara ../Merja
Man,tonårs dotter hund två katter.Tuppen Lukas Brahma och han har en älsklingshöna Fjortiz blandis svart liten ettrig sak.Tuppen Alf troligen Brahmavit och grå och Ivar Brahma.Plus nu även tre blandis hönor till.Sju kycklingar.Sju ägg på gång.Ett litet gult hus med vita knutar i skogen.Med stor tomt

Dela detta:

* Inloggade just nu

482 gäster, 1 användare
gorlan

* Forum

* Om tidningen Åter

- Höjdpunkt när tidningen kommer, väldigt bra tidning
/Jenny

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser