Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  vallhundsträning  (läst 2177 gånger)

Blekinge

• Dom rika kan, vi fattiga försöker
    • Blekinge
vallhundsträning
« skrivet: 22 apr-12 kl 21:06 »
Idag så tränade vi delning med min 14mån unghund.

Inkallningen mellan två grupper gick bra han sket inte ner mig en ända gång :o snabbt och målmedvetet även när vi krympte avståndet mellan grupperna.

Sen ta en utav grupperna och gå omkring med mig kl12 han kl6 gick oxå bra han han förstod uppgiften bra. klarade av att gå ganska nära den andra gruppen.

tränade en del "look back" men han tänkte bara runt när vi skulle gå mot nästa flock. så där hade han fel sinnesstäming.

men överlag bra träning idag, han sket ner mig bara ett par gånger idag ;D

irma56

• Småland
SV: vallhundsträning
« Svar #1 skrivet: 23 apr-12 kl 09:46 »
Är det bara jag som tycker att personliga träningsdagböcker, som inte förmedlar tips och råd eller annan nyttig info,  bör skrivas i personliga bloggar istället.

Blekinge

• Dom rika kan, vi fattiga försöker
    • Blekinge
« Svar #2 skrivet: 23 apr-12 kl 21:36 »
ja under detta inlägg så är det nog bara du!!

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #3 skrivet: 27 apr-12 kl 07:27 »
Nej, vaddå, det är ju kul att läsa om hur andra gör!  Bara det framgår av trådens rubrik, så kan vi välja vad vi ska läsa.
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Dela detta:

* Inloggade just nu

720 gäster, 1 användare
mulen

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser