Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Fårskinn och bockkillingskinn  (läst 1447 gånger)

ljussie

• Småland
Fårskinn och bockkillingskinn
« skrivet: 06 apr-12 kl 17:25 »
Är det någon som vet vart man kan få tag på bockkillingskinn eller fårskinn i växjö-trakten vid denna tid på året? Köttraser på fåren går bra då jag ska avhåra dem. =)

AnimalMediators

• Södermanland
    • Let us save our planet. net
SV: Fårskinn och bockkillingskinn
« Svar #1 skrivet: 14 maj-12 kl 20:10 »
hos mig f8r du bockkillingskinn, fast jag befinner mig i Katrineholmstrakten tyvärr...
skicka?
Ett hospis i Schweiz frågade de (...) som just var i färd med att dö om de möjligen ångrade något (...) Den vanligaste ångern var att de tillbringat för lite tid med sina barn/sin familj (...) Ångerns röda tråd (för båda könen) var att de levt upp till samhällets önskningar snarare än till sina egna

ljussie

• Småland
SV: Fårskinn och bockkillingskinn
« Svar #2 skrivet: 09 sep-12 kl 05:10 »
Oj så spännande!  Är det nyfödda killingar eller har du haft dem över sommaren? Jag är egentligen mest intresserad av "nyfödda" skinn, de är så bra att barkgarva och sy handskar av! Man måste väl kunna salta ner dem ordentligt och sen skicka med typ lastbil?

Dela detta:

* Inloggade just nu

481 gäster, 2 användare (1 dolda)
Erik Svensson

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser