Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Får varning om malware i tråden om Experimentverkstad för självhushålling  (läst 1423 gånger)

ChristinaR

• Västergötland
    • Elins trädgård
Som sagt. Jag kan inte länka till tråden eftersom jag bara får upp en varningstext:

Citera
www.alternativ.nu contains content from www.smashingapps.com, a site known to distribute malware. Your computer might catch a virus if you visit this site.
Google has found malicious software may be installed onto your computer if you proceed. If you've visited this site in the past or you trust this site, it's possible that it has just recently been compromised by a hacker. You should not proceed, and perhaps try again tomorrow or go somewhere else.

Tråden ligger i Kollektiv för självhushållare

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
Undrar om någon ändrat eller tagit bort något ur tråden, jag får inga varningar och ser inget som verkar skumt.

jenses

• Gäst
Undrar om någon ändrat eller tagit bort något ur tråden, jag får inga varningar och ser inget som verkar skumt.
Någon har lagrat sin avatarbild på sidan smashingapps.com och länkat till den,
knappast någon fara...

ChristinaR

• Västergötland
    • Elins trädgård
Någon har lagrat sin avatarbild på sidan smashingapps.com och länkat till den,
knappast någon fara...

Oki. Men varför varnas för smashingapps.com?

jenses

• Gäst
Oki. Men varför varnas för smashingapps.com?
Svaret hittar du i TS första inlägg  8)

Dela detta:

* Inloggade just nu

377 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- För moder jord skull!
/Henrik

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser