Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kompislistan?  (läst 1101 gånger)

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
Kompislistan?
« skrivet: 02 mar-12 kl 10:36 »
Jag måste vara helt bakom idag... tänkte ta en kik på kompislistan, men vart hittar jag den? Det finns väl en sån?! Skyller på amningshjärna  ;D
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

ieenilorac

• www.sonnarpsnaturbruk.n.nu
    • Skåne
    • Sonnarps naturbruk
SV: Kompislistan?
« Svar #1 skrivet: 02 mar-12 kl 10:47 »
Gå in i din profil, ställ markören över "Ändra i profil", klicka på "Kompisar/Ignorerade".
Har nyligen köpt en liten gård på landet. Stora renoveringsbehov, stora möjligheter. Grönsaker, örter, träd och buskar. Bin. Amerikanska gula gäss, peking-, cayuga, welsh harlekin o myskankor, höns av diverse raser o vaktlar.

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
SV: Kompislistan?
« Svar #2 skrivet: 02 mar-12 kl 13:04 »
Tack! Den var ju inte helt lätt att hitta... skyller jag på =D
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

512 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning där det mesta tas upp! Klart prisvärd läsning.
/Theo

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser