Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bilder  (läst 3038 gånger)

mumsmums

• -
    • Välkommen till familjen Perdahls hemsida!
Bilder
« skrivet: 28 apr-04 kl 20:35 »
Vet inte om min fråga hör hemma här!?  :-\ Men, var finns alla de fina bilder som några användare lägger in i profilen?

MVH
Ann
"Som man bäddar får man ligga" ska inte vara en ursäkt för kränkande särbehandling och absolut inte när bädden består av efterkonstruktioner, undanhållande av fakta och lögner där vissa bereds möjlighet att rädda sitt eget skinn och andra görs rättslös.  www.familjenperdahl.se

admin

• Administratör
    • Alternativ.nu
Re:Bilder
« Svar #1 skrivet: 29 apr-04 kl 09:52 »
Hej Ann,

Bilderna hittar du om du går in på "Profil" (länk högst upp på sidorna) och sedan scrollar ner till "Egen bild". Där kan man antingen välja mellan olika bilder i en lista, eller välja att länka till en egen, privat bild (som du gjort).

Pillan

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 27 jul-04 kl 21:00 »
Hej forumfunktionen,

om bilden bara blir ett kryss då?

:-*Pillan

admin

• Administratör
    • Alternativ.nu
« Svar #3 skrivet: 27 jul-04 kl 21:23 »
Hej Pillan!

Om bilden bara blir ett kryss så finns den inte.  ;)

Exakt var och vilken bild är det som blir ett kryss? Är det när du försöker lägga in en egen bild, eller är det någon av de "färdiga" bilderna som man kan välja i sin profil?

Berätta mer, så ska jag försöka hjälpa dig!

admin

• Administratör
    • Alternativ.nu
« Svar #4 skrivet: 27 jul-04 kl 21:36 »
Ahaaa - jag såg i ett annat inlägg du skrivit att du försökt bifoga en bild som hette jag.jpg. Att den bara blir ett kryss beror säkert på att bildfilen var för stor - de får max vara 50 kB. Prova att förminska bilden så går det säkert!

Pillan

• Gäst
« Svar #5 skrivet: 27 jul-04 kl 22:53 »
Hmm,

tack för rådet. Det är jag som är på bilden och har nu förminskat den till 22 kb men bilden går inte in.  :-\ Ska trixa lite med brorsan.

:-*Pillan

admin

• Administratör
    • Alternativ.nu
« Svar #6 skrivet: 16 dec-04 kl 16:54 »
Låter jättebra, men just nu har jag ärligt talat ingen aning om hur det skulle gå att lösa rent praktiskt.  :-[

Dela detta:

* Inloggade just nu

789 gäster, 2 användare
torbjorn, Tur-Johan

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser