Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  2000kr i bidrag för motorsågskörkort!  (läst 2044 gånger)

Neiklot

• Gäst
2000kr i bidrag för motorsågskörkort!
« skrivet: 21 jan-12 kl 11:07 »

Hallå!

Hittade det här och tänkte att det kan vara intressant för någon!

:)

"Säkerhetschecken kan användas som delbetalning för kurs eller studiecirkel som leder till godkänt motorsågskörkort på minst B-nivån. Säkerhetschecken har ett värde av 2000 kronor exkl. moms (dock högst hela kostnaden för utbildning, uppkörning och körkortsavgift). Den är ett erbjudande till i princip alla som arbetar i familjeskogsbruket, alltså inte bara skogsägarna. Checken kan till exempel utnyttjas av ”vedhuggare” och andra som jobbar på en skogsfastighet..."

http://www.sakerskog.se/default.asp?pageid=35737

take

• Östergötland
    • De Klomp
SV: 2000kr i bidrag för motorsågskörkort!
« Svar #1 skrivet: 21 jan-12 kl 11:10 »
Motorsågskurs ?

Jag behöver inget körkort.
Jag undrar hur livet är på vänstersidan av klockkurvan?

Neiklot

• Gäst
SV: 2000kr i bidrag för motorsågskörkort!
« Svar #2 skrivet: 21 jan-12 kl 11:23 »
 ;D ;D ;D :D

Haha!

Dessvärre är nog inte filmen helt osannolik! ..

(Tack för ett gott skratt! Hahaha! ;D)

Dela detta:

* Inloggade just nu

469 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser