Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hindra vissa medlemmar från att skicka pm?  (läst 1582 gånger)

Kawachi

• Allt är möjligt- hela tiden
    • Jämtland
Hindra vissa medlemmar från att skicka pm?
« skrivet: 09 jan-12 kl 16:47 »
Finns det något sätt för att hindra andra medlemmar från att skicka kränkande pm, har under två dagar nu fått emota sådana som gör att jag mår rent ut sagt mår fruktansvärt dåligt  :'(  Lider nu av svår ångest och kraftiga hjärtbesvär.

Eko-Trädgård

• Frukta inte - Ät frukt - Frukt är livet ( Di Leva)
    • Västerbotten
    • eko-trädgård
SV: Hindra vissa medlemmar från att skicka pm?
« Svar #1 skrivet: 09 jan-12 kl 17:04 »
hej,

pma petter

mvh

Jonathan
www.eko-tradgard.se
Ekotradgard@outlook.com
webbshopp www.ekotradgard.tictail.com

ieenilorac

• www.sonnarpsnaturbruk.n.nu
    • Skåne
    • Sonnarps naturbruk
« Svar #2 skrivet: 09 jan-12 kl 17:06 »
Ja, skicka pm till petter, man får inte skicka kränkande pm, den som gör det kommer att bli varnad, och om det upprepas så kan man bli avstängd.

Jag tror att det ska funka att klicka här http://www.alternativ.nu/index.php?action=pm;sa=send;u=163 för att skicka ett pm till honom.
Har nyligen köpt en liten gård på landet. Stora renoveringsbehov, stora möjligheter. Grönsaker, örter, träd och buskar. Bin. Amerikanska gula gäss, peking-, cayuga, welsh harlekin o myskankor, höns av diverse raser o vaktlar.

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #3 skrivet: 09 jan-12 kl 19:21 »
Vad gäller tråkiga PM så gäller detta om det är otrevliga men inte olagliga PM:
Först får du meddela personen att du inte vill ha fler PM från honom.
Du kan också lägga till honom till din "ignorera-lista" så kommer inte PM fram. Jag tror många missat denna funktion.
Anledningen är att det lätt går snett och blir värre om jag blandar mig i PM-diskussioner då jag inte vet vad som sagts tidigare.
Undantaget olagligheter, hot osv förstås.

Hittar personen sedan andra vägar att "stalka" dig så kontaktar du mig.

Kawachi

• Allt är möjligt- hela tiden
    • Jämtland
« Svar #4 skrivet: 09 jan-12 kl 19:50 »
Vad gäller tråkiga PM så gäller detta om det är otrevliga men inte olagliga PM:
Först får du meddela personen att du inte vill ha fler PM från honom.
Du kan också lägga till honom till din "ignorera-lista" så kommer inte PM fram. Jag tror många missat denna funktion.
Anledningen är att det lätt går snett och blir värre om jag blandar mig i PM-diskussioner då jag inte vet vad som sagts tidigare.
Undantaget olagligheter, hot osv förstås.

Hittar personen sedan andra vägar att "stalka" dig så kontaktar du mig.

Tack snälla Petter! Gjorde klart för vederbörande att jag kände mig väldigt kränkt redan efter första pm, men fick ett nytt i samma stil idag. Så jag letar efter ignorera-lista istället. Ha det gott/kawachi

Dela detta:

* Inloggade just nu

419 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser