Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  kalkonkärlek  (läst 2006 gånger)

anne-lie50

• Gäst
kalkonkärlek
« skrivet: 04 nov-11 kl 22:08 »
min vita BUT kalkonhöna är så jätte sugen på en man ;D men när jag har satt på henne sadeln på ryggen och släppt ihop henne med den stiliga Bronzkalkonen Tisdag då vill hon inte mer, hoppar upp i fönstret och vägrar gå ner. Finns det någon här som har en blandning Bronz/BUT?

Azoo-Lina

• Jag kan inte allt. Men väldigt mycket ;-)
    • Skåne
    • Fru Laurin
SV: kalkonkärlek
« Svar #1 skrivet: 04 nov-11 kl 22:33 »
Det är inte helt ovanligt att kalkondamer vill lära känna sin kavaljer lite innan dom blir sugna på mer amorösa övningar  ;) Hon kommer säkert över sin tveksamhet om hon får lite mer tid  :D

Har en underbar gubbe, 4 omöjliga vovvar, 6 busiga katter, lagom många höns och ankor och ett par hundra tusen bin! Läs mer om oss här http://www.frulaurin.n.nu eller här http://oloflaurin.blogspot.com/

Agda 61

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 05 nov-11 kl 11:56 »
Sadel?   ???   ???   ???
Där vägen svänger och skog tar vid,
där står en stuga i enslig frid.

David97

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 05 nov-11 kl 11:59 »
För att inte skada hennes fjäderdräkt kanske (?) Vet att man kan sätta på en skumgummiplatta på hönor som är populära bland tupprna!

anne-lie50

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 05 nov-11 kl 17:14 »
det är nog inte främst för att skydda fjädrarna som den sitter på, tuppen trampar ju omkring på hönans rygg innan den kommer till skott  ;D och då kan den riva upp sår på rygg och sidor.

Dela detta:

* Inloggade just nu

692 gäster, 1 användare
Taxmamman

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jag älskar när tidningen kommer! Myskväll och massor med läsningar!
/Melissa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser