Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  barnbok om fjällko  (läst 1958 gånger)

vict74

  • Gäst
barnbok om fjällko
« skrivet: 18 sep-06 kl 16:17 »
Hej!
Jag tänkte att det på denna sida kan tänkas finnas någon som är intresserad av min nya barnbok "Tjärna på äventyr i fäbodskogen". Tjärna är en fjällkokviga som själv berättar om sina upplevelser som kalv och kviga. Både roligt, spännande och lärorikt. Hon berättar bl a om vad en fäbod är, lite grand om vad som görs av mjölken, men också om hopptävling med sin bästa kompis och möten med björn. Boken passar bra för högläsning för ca åldrarna 6-9 år (52 s). Det är också jättefina illustrationer av Anders Suneson. Utgivare är Jamtli förlag i Östersund och den kostar 125 kr. "Tjärna på äventyr i fäbodskogen" går att köpa  från Jamtli eller från mig, men även från AdLibris eller Bokus. En perfekt julklapp!  :) Jag heter Victoria Törnqvist

Finskan

  • Gäst
Re:barnbok om fjällko
« Svar #1 skrivet: 11 jan-07 kl 17:08 »
Vad underbart! En barnbok om en fjällkokviga! Synd att jag knappt känner några småbarn... men bestämmer jag mig för att köpa skulle den säkert bli läst av alla i familjen oberoende :)

vict74

  • Gäst
Re:barnbok om fjällko
« Svar #2 skrivet: 11 jan-07 kl 18:54 »
Roligt att få ett så positivt svar! Har du fjällkor själv?


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

441 gäster, 3 användare
isa, Patlun79, nqt

* Forum

* Om tidningen Åter



- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser