Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur mkt tålamod skall man ha med stubbar  (läst 2135 gånger)

AntiUrban

• Backwoods Home
Hur mkt tålamod skall man ha med stubbar
« skrivet: 27 aug-06 kl 11:26 »
Hur lång tid tar det för stubbar att ruttna bort av sig självt? Dom är jobbiga att gräva upp! ::) ;D

manna

• -
Re:Hur mkt tålamod skall man ha med stubbar
« Svar #1 skrivet: 27 aug-06 kl 20:49 »
Ingen aning. Hjälp dem på traven med hyrd stubbfräs eller hacka ihjäl stubben med en yxa du inte är så rädd om. Finfördelad stubbe torde ju förmultna snabbare.
Tycker du att det är upprörande? Jag tycker att det är roligt. Det är därför jag är gladare än du är.

http://hemmaljunga.blogspot.se/

Attis

• -
« Svar #2 skrivet: 27 aug-06 kl 23:37 »
Täcka med jord borde ju snabba upp det hela också.

Björkstubbar multnar ganska snabbt... Men om det är 4, 7 eller 10 år vet jag inte. Beror ju på hur stor den är osv...

/Attis

AntiUrban

• Backwoods Home
« Svar #3 skrivet: 28 aug-06 kl 17:30 »
Jag tänker täcka över den så att den blir torr, sen ska jag elda upp den!

Dela detta:

* Inloggade just nu

583 gäster, 2 användare (1 dolda)
DrMerkwurdigliebe

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser