Näe, men då struntar jag nog i de andra två, jag vill inte riskera något och
det vore så jobbigt och omständigt om det inte funkar.
Disa får behålla en av sina döttrar sen när hon blivit mamma, för det brukar väl fungera?
Nemo fick flytta in i ladugården igår då min rymmarshettis försökte hjälpa honom att rymma genom att på nåt sätt lyfta upp taket till hans hus.
Räven var på besök här inatt så det var nog lika bra, annars hade nog Nemo varit borta nu

En av ankorna hade blivit biten men verkar konstigt nog må jättebra även om hon är blodig runt halsen.
Nemo har växt på som bara den den senaste månaden, han har ju temperament som en grinig åsna så det var en pärs att bära ner honom till ladugården igår, han väger bergis 7 kg nu och är nästan skrämmande stor

Med Disa går allt bra, hon är dock en hejare på att skita ner buren, Nemo var jättebra på så sätt, bajsade och kissade alltid på samma ställe, och när han var lös gick han på kattlådan.. tills han blev könsmogen och började pinka in hela huset

Disas bur får man rengöra nästan dagligen och iom hundvalpen här så är hon ju inte lös lika mycket.. men hon gillar att ligga på ryggstödet till soffan