Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Intresserad av BUT kalkoner?  (läst 2557 gånger)

Eva R

• Bättre göra fel, än ingenting alls!
    • Södermanland
Intresserad av BUT kalkoner?
« skrivet: 29 apr-11 kl 21:41 »
Jag har hittat en kille neråt Jönköping som har 4 veckors BUT kalkoner och funderar på att köra ner och hämta några.
Är det någon mer runt Sörmland, eller som ska till Byledagen, som är intresserad?
I sådana fall kan jag hämta dem samtidigt.

EDIT: Inga leveransklara före slutet av maj.

//Eva
« Senast ändrad: 30 apr-11 kl 08:51 av Eva R »
//Eva R

Hästar; araber och amerikanska minatyrer, katter; savannah, bengal, chausie, oriental, fjäderfä; araucana, maran, broncekalkonern och mignonänder samt kungspyton, majsormar, råttor, möss.

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
SV: Intresserad av BUT kalkoner?
« Svar #1 skrivet: 30 apr-11 kl 08:22 »
Emils pappa kanske kan vara intresserad. Han har iaf. pratat om BUT förut. Kan fråga.
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #2 skrivet: 30 apr-11 kl 08:25 »
Nu har jag frågat och han var om de inte var allt för dyra intresserad av 5 stycken. :)
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Eva R

• Södermanland
« Svar #3 skrivet: 30 apr-11 kl 08:49 »
Nu verkar det somom de inte hr några leveransklara innan Byledagen, utan förast i slutet av maj.
//Eva R

Hästar; araber och amerikanska minatyrer, katter; savannah, bengal, chausie, oriental, fjäderfä; araucana, maran, broncekalkonern och mignonänder samt kungspyton, majsormar, råttor, möss.

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #4 skrivet: 30 apr-11 kl 09:57 »
Jahopp... ::) Men måste de vara 4 veckor gamla då?  ???

Eva R

• Södermanland
« Svar #5 skrivet: 30 apr-11 kl 10:08 »
Jag tror att det är bra att de är litet äldre när man hämtar dem, så att de är litet härdigare.
//Eva R

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #6 skrivet: 30 apr-11 kl 10:13 »
Mjo, det förståss... Men du råkar inte köra förbi Katrineholm senare då om du ska hämta? ;D För då kanske det är intressant senare ändå: ;D

Eva R

• Södermanland
« Svar #7 skrivet: 30 apr-11 kl 17:33 »
Mjo, det förståss... Men du råkar inte köra förbi Katrineholm senare då om du ska hämta? ;D För då kanske det är intressant senare ändå: ;D

Inte köra förbi kanske, men jag kan kanske klöra förbi Flen och åka tilll Katrineholm inna jag åker hem  :P
//Eva R

Dela detta:

* Inloggade just nu

567 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser