Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Beta:mobil  (läst 869 gånger)

vallhunden

  • Inlägg: 3009
    • Västergötland
Beta:mobil
« skrivet: 29 mar-11 kl 18:29 »
Hjälp! Jag har av ren och skär nyfikenhet klickat på det som under forumlisten står som Beta:mobil, på datorn på mitt jobb!
Då ändrades skärmen till vad jag gissar är något som ska passa Iphone eller andra surfmobiler!! Jag kan inte komma ur det, igen och få upp den gamla skärmbilden! Hur gör jag? Jag prövade att starta om datorn men det hjälpte inte. Prövade att "knappar" jag kunde hitta - men ICKE!

Hur gör jag?
Kvinna som bor själv på landet med ett 30-tal tackor (Gotlandsfår) och 3 Border Collies.

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Beta:mobil
« Svar #1 skrivet: 29 mar-11 kl 20:33 »
Klicka här: http://www.alternativ.nu/index.php?action=forum;theme=33 så blir det som vanligt igen.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

387 gäster, 3 användare (1 dolda)
Hans Hultén, Naturliv

* Forum

* Om tidningen Åter



Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser