Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sjal med ananas ´mönster sökes  (läst 4224 gånger)

Ann-Louise

• Jämtland
Sjal med ananas ´mönster sökes
« skrivet: 27 mar-11 kl 14:56 »
Håller på att bli galen!Vill virka en sjal med ananasmönster men får inte tag i något.Garnstudio har ett som liknar men det är originalet som jag vill ha.Kan någon här kanske hjälpa mig? Skulle bli sååååå glad/Mvh Ann-Louise
Ann-Louise

Annamax

• Övriga världen
SV: Sjal med ananas ´mönster sökes
« Svar #1 skrivet: 27 mar-11 kl 15:06 »
Hej! Jag vet att en tjkej virkat en ananas-sjal, men vet inte vilket mönster hon använt, men kolla in hennes blog så tror jag det var med en bild där!

http://www.crochetra.se/

The Game

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 27 mar-11 kl 15:07 »
Jag har lagt upp mönstret här någonstans..
/majsan

Ann-Louise

• Jämtland
« Svar #3 skrivet: 27 mar-11 kl 16:36 »
Håller på att bli galen!Vill virka en sjal med ananasmönster men får inte tag i något.Garnstudio har ett som liknar men det är originalet som jag vill ha.Kan någon här kanske hjälpa mig? Skulle bli sååååå glad/Mvh Ann-Louise
Tack för era tips! Men Majsan;jag hittade inte ditt mönster och AnnaMax:Det du tipsade om var ett diagram och det är jag usel på att läsa men mycket tack ändå,hoppas fler kan tipsa mig om mönster  ;)
Ann-Louise

The Game

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 27 mar-11 kl 17:20 »

Ann-Louise

• Jämtland
« Svar #5 skrivet: 27 mar-11 kl 17:30 »
Här är mönstret..
http://www.alternativ.nu/index.php?topic=102058.0
/Majsan
Ser man på,det var ju mitt framför ögonen:) Tack så jättemycket för hjälpen:)
Ann-Louise

Dela detta:

* Inloggade just nu

478 gäster, 3 användare
LimJans, sökaren men hur, Nataks

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser