Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sjal med ananas ´mönster sökes  (läst 4241 gånger)

Ann-Louise

• Jämtland
Sjal med ananas ´mönster sökes
« skrivet: 27 mar-11 kl 14:56 »
Håller på att bli galen!Vill virka en sjal med ananasmönster men får inte tag i något.Garnstudio har ett som liknar men det är originalet som jag vill ha.Kan någon här kanske hjälpa mig? Skulle bli sååååå glad/Mvh Ann-Louise
Ann-Louise

Annamax

• Övriga världen
SV: Sjal med ananas ´mönster sökes
« Svar #1 skrivet: 27 mar-11 kl 15:06 »
Hej! Jag vet att en tjkej virkat en ananas-sjal, men vet inte vilket mönster hon använt, men kolla in hennes blog så tror jag det var med en bild där!

http://www.crochetra.se/

The Game

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 27 mar-11 kl 15:07 »
Jag har lagt upp mönstret här någonstans..
/majsan

Ann-Louise

• Jämtland
« Svar #3 skrivet: 27 mar-11 kl 16:36 »
Håller på att bli galen!Vill virka en sjal med ananasmönster men får inte tag i något.Garnstudio har ett som liknar men det är originalet som jag vill ha.Kan någon här kanske hjälpa mig? Skulle bli sååååå glad/Mvh Ann-Louise
Tack för era tips! Men Majsan;jag hittade inte ditt mönster och AnnaMax:Det du tipsade om var ett diagram och det är jag usel på att läsa men mycket tack ändå,hoppas fler kan tipsa mig om mönster  ;)
Ann-Louise

The Game

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 27 mar-11 kl 17:20 »

Ann-Louise

• Jämtland
« Svar #5 skrivet: 27 mar-11 kl 17:30 »
Här är mönstret..
http://www.alternativ.nu/index.php?topic=102058.0
/Majsan
Ser man på,det var ju mitt framför ögonen:) Tack så jättemycket för hjälpen:)
Ann-Louise

Dela detta:

* Inloggade just nu

540 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser