Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  mattvarpfläta i svart  (läst 1743 gånger)

lilyrose

• Djurintresserad med konstnärssjäl
    • Norrbotten
    • Lily Rose & Co
mattvarpfläta i svart
« skrivet: 15 feb-11 kl 11:18 »
vem har bästa priset på svart mattvarpfläta..
*Hundar- bichon havanaise, bichon havanaise-Lhasa apso
* katter -  bondkatt & bengal   * höns- brahma, blommehöns, bohuslän-dalshöns "svarthöns",bielefelder, silkes, dv wyandotte, dv kochin, sabelspoot,hedemora,aracurana, ankor Cayuga, smaragd, migon. Bor på landet i kronobergslän.

lilyrose

• Norrbotten
    • Lily Rose & Co
SV: mattvarpfläta i svart
« Svar #1 skrivet: 15 feb-11 kl 22:28 »
beige eller vit är även intressant..  kollade på vävbutiken men frakten var på 280kr och jag tyckte det var lite väl saftigt för 10m..  eller är det så mycke d blir..??
* katter -  bondkatt & bengal   * höns- brahma, blommehöns, bohuslän-dalshöns "svarthöns",bielefelder, silkes, dv wyandotte, dv kochin, sabelspoot,hedemora,aracurana, ankor Cayuga, smaragd, migon. Bor på landet i kronobergslän.

snöängeln

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 15 feb-11 kl 22:31 »
Jag har en svart mattvarp som bara ligger o inte kommer till användning här ...den kan du få köpa billigt om du är intresserad

lilyrose

• Norrbotten
    • Lily Rose & Co
« Svar #3 skrivet: 15 feb-11 kl 22:56 »
ja. men hur bred är den.. jag har en liten vävstol så jag tänkte köpa 70cm bred varp..  vad är din..

snöängeln

• Skåne
« Svar #4 skrivet: 15 feb-11 kl 23:12 »
Den är 70 bred o ungefär 10 meter

lilyrose

• Norrbotten
    • Lily Rose & Co
« Svar #5 skrivet: 15 feb-11 kl 23:13 »
jaja men vad ska du ha jag köper den.. perfekt..  pm:a pris och info

Dela detta:

* Inloggade just nu

567 gäster, 1 användare
simon.arvestrand

* Forum

* Om tidningen Åter

- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser