mattvarpfläta i svart

Startat av lilyrose, 15 Feb-11 kl 11:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

lilyrose

vem har bästa priset på svart mattvarpfläta..
*Hundar- bichon havanaise, bichon havanaise-Lhasa apso
* katter -  bondkatt & bengal   * höns- brahma, blommehöns, bohuslän-dalshöns "svarthöns",bielefelder, silkes, dv wyandotte, dv kochin, sabelspoot,hedemora,aracurana, ankor Cayuga, smaragd, migon. Bor på landet i kronobergslän.

lilyrose

beige eller vit är även intressant..  kollade på vävbutiken men frakten var på 280kr och jag tyckte det var lite väl saftigt för 10m..  eller är det så mycke d blir..??
* katter -  bondkatt & bengal   * höns- brahma, blommehöns, bohuslän-dalshöns "svarthöns",bielefelder, silkes, dv wyandotte, dv kochin, sabelspoot,hedemora,aracurana, ankor Cayuga, smaragd, migon. Bor på landet i kronobergslän.

snöängeln

Jag har en svart mattvarp som bara ligger o inte kommer till användning här ...den kan du få köpa billigt om du är intresserad

lilyrose

ja. men hur bred är den.. jag har en liten vävstol så jag tänkte köpa 70cm bred varp..  vad är din..

snöängeln

Den är 70 bred o ungefär 10 meter

lilyrose

jaja men vad ska du ha jag köper den.. perfekt..  pm:a pris och info

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

525 Gäster, 3 användare
mulle mullvad, kretslopp, karsan