Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Köpa Fjädrar!  (läst 1025 gånger)

RosieBooBosie

  • Inlägg: 16
    • Uppland
Köpa Fjädrar!
« skrivet: 08 feb-11 kl 03:06 »
Hej hej alla, jag heter Rosanna och är 21 år gammal och har precis blivit medlem på denna sida :)

Jag är väldigt kreativ och skulle jätte gärna vilja köpa fjädrar av er, som jag sen kan använda till örhängen och en massa andra små konstverk! Jag älskar fjädrar, de är så vackra!

Läste en del trådar där folk undrar hur de ska tvätta sina fjädrar från fåglar som har ruggat eller slaktas. Och att många slänger fjädrarna, jag skulle gärna ta tillvara på detta om det är någon som skulle vilja sälja lite fjädrar till mig, tvättade eller otvättade, det spelar ingen roll jag kan tvätta dem själv :)

Är alltså väldigt intresserad av att köpa fjädrar från era fina fåglar och om ni är intresserade får ni jätte gärna höra av er till min mail som är: zinniz89@hotmail.com

:D
Mvh
Rosanna


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

368 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



Vilken underbar inspiration!
/Anneli Ullergård

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser