Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  SÖKER KINESISKA VAKTLAR!!!  (läst 2063 gånger)

Martin124

• Södermanland
SÖKER KINESISKA VAKTLAR!!!
« skrivet: 21 jan-11 kl 16:50 »
Jag vet inte varför det inte finns någon som säljer kinesiska vaktlar i stockholm eller någonstans nära stockholm. Om ni hitta någon som är nära stockholm kan ni vara snäll och ge mig hans/ hennes nummer.

peppz

• Västergötland
SV: SÖKER KINESISKA VAKTLAR!!!
« Svar #1 skrivet: 01 feb-11 kl 10:29 »
Jag har,  kan lev till uppsala iaf..  då är det ju bara 40 min resa..  skickar dig ett Pm
Kennel SweetCaileanz

lantis

• Västmanland
« Svar #2 skrivet: 07 feb-11 kl 18:25 »
Kinesiska dvärgvaktlar brukar djuraffärerna ha, om du inte får tag i privat

Martin124

• Södermanland
« Svar #3 skrivet: 07 feb-11 kl 18:30 »
Jag har försökt mycket men det finns inga, jag kan också köpa japanska om du har

lantis

• Västmanland
« Svar #4 skrivet: 08 feb-11 kl 09:22 »
Jag har bara jumbo och franska vaktlar, inga till salu nu

Dela detta:

* Inloggade just nu

527 gäster, 1 användare
köksträdgård

* Forum

* Om tidningen Åter

- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser