Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Här tar jag emot beställningar av hönsalmanackan samt information.  (läst 34369 gånger)

sallyzevenwacht

• Halland
Betalar nu på stört! ;D Säger man ens så haha?
Dv. höns, undulater & ragdoll

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Hum... Jo, ni kommer ihåg att jag skulle beta av de under helgen. ::) Det blev inte såå himla många.  :-[ Så nu har jag suttit och slagit in almanackor i 1 timme... Och när jag har 4-5st kvar inser jag att... Vaf*n! Presentpappret tar ju slut!! Så nu måste jag rota efter mer papper annars köpa nytt imorgon, så det är några stackars krakar som kanske får sin almanacka på torsdag istället för onsdag.  :-\

Här är de färdiga iaf! XD
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
Hum... Jo, ni kommer ihåg att jag skulle beta av de under helgen. ::) Det blev inte såå himla många.  :-[ Så nu har jag suttit och slagit in almanackor i 1 timme... Och när jag har 4-5st kvar inser jag att... Vaf*n! Presentpappret tar ju slut!! Så nu måste jag rota efter mer papper annars köpa nytt imorgon, så det är några stackars krakar som kanske får sin almanacka på torsdag istället för onsdag.  :-\

Här är de färdiga iaf! XD

Äh, slå in dem i tidningspapper. Funkar finfint!  ;D
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Skulle jag gjort om inte de eldat upp dem i kaminen!! XD
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
Skulle jag gjort om inte de eldat upp dem i kaminen!! XD
tapet funkar också  ;D  :-[
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

betsla

• Jämtland
tapet funkar också  ;D  :-[

Eller nån gammal tråkig skolbok...  :P

Känn nu ingen press Sandra, men...  ;D
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

sɹǝpuɐ

• Vad händer om du tänker tvärtom? Vänder på det?
    • -
Jag tittar med spänning i brevlådan varje dag ...  ;)

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Nu har jag fått in för alla almanackor! ;D Så nu bär de sista av.

MiaPia99

• Lev idag imorgon kan det vara försent
    • Dalarna
Tjoho Nu har almanackan kommit till mej  ;D

Jättefina bilder, man blir så glad av dom.

Almanackan får hänga i köket tills mitt hönshus är byggt, sen får den pryda väggen där.

Jättetack, vilket jobb du gjort, toppen.

Mvh Maria
Lycklig ägare av Brahma och Sussex och två kattfröknar som är världens gosigaste

ruterezz

• Skåne
    • Kennel Ruter-Ezz
Nu har jag oxå fått mina almanackor o de va super fina. Bilderna va kanon!

tack så mycket Sandra!! ;D
Bor på gränsen mellan landet o stan med stor trädgård med plats för många djur. Har blivit helt frälst i mina ankor o höns,tycker det e såå mysigt att ha de gåendes i trädgården kluckandes o kvackandes <3

Aklejan

• -
Tusen Tack fina tjejen för en grym kalender  :P :D :D :D
Jag och dottern är super glada för våra ... Tack!!!

Attes matte

• Jämtland
Min almanacka låg och väntade på mig i brevlådan när jag kom hem i eftermiddag! Såååå fin!!!
Jag gillar nog aprils bild bäst... Ser så himla mysigt och ombonat ut hos den lilla mini-pippin...  :-*

Tusen tack Sandra för att du ordnade en vacker almanacka!  :-* Den kommer att pryda sin plats i köket!  :)

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

betsla

• Jämtland
Jag sällar mig till skaran och applåderar återigen Sandra!!!

sɹǝpuɐ

• Vad händer om du tänker tvärtom? Vänder på det?
    • -
Fin almanacka! Tackar och bockar!

sallyzevenwacht

• Halland
Har inte fått min än men kan konstatera att den verkar finfin och att du slagit in dem väldigt fint  ;D

kennetshöns

Tack nu så mycket den var jätte fin och vilket jobb du har gjort

Tack nu och ha det bra

Kenneth

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Sååå! ;D Nu ska jag väll hinna skriva lite här (satt hela gårdagskvällen och krånglade med filer till ett dataspel ::)  :-[ ). Jag hittade iaf. lite mera papper i garderoben... Som tog slut det med, så två "stackare" fick sina inslagna i tidningspapper istället som jag norpade innan någon kastade den tidningen i elden med. :P

Skoj att ni är nöjda! ;D

sallyzevenwacht

• Halland
Suuuper!!

oskar98

• Fjäderfä!!
    • Skåne
    • www.oskarsorpington.yolasite.com
Är hos min pappa nu på 1 vecka men min mamma sa att den var super snygg!!
Jag är en grabb på 14 år som har mycket Orpington av ovanliga färger
Har även ett gäng Maraner
Mvh Oskar98 :D

hönstokan

• Jämtland
Tack snälla för den fina almanackan. Va du är duktig med kameran, jättefina bilder. nu känns den extra lilla slanten för futtig. Hoppas du inte är alltför avskräckt med att göra denna utan att du kan tänkas göra även nästa år. Tänkte ha min i "kläckrummet" i hönshuset men den får vara inne i köket i stället. Jättemycke tack/EvaBritt

Dela detta:

* Inloggade just nu

647 gäster, 3 användare
Skägget, simon.arvestrand, lotjut

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen. Köper ingen annan än denna.
/Christina K

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser