Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Här tar jag emot beställningar av hönsalmanackan samt information.  (läst 34328 gånger)

Granbackstove

• Uppland
Nu har jag fått AVI:n! ;D ;D Ska försöka intala någon att det saknas något i kylskåpet så vi måste åka och handla imorgon. ::) Så hämtar jag ut de då, annars SKA jag banne mig få skjuts att hämta ut de på fredag ::)! :) Så under nästa vecka ska ni ha era almanackor! Äntligen! ;D
Vilken tid? Kan möta upp i Ö-by. Eller ska jag hämta dig om du inte får skjuts?
Har genbank för bland annat sybehör och blomkrukor från 1900-talet.

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Jag ska höra med mamma! :) Men blir antagligen på fm eller tidig em. Jag kan ju ringa. =) De hamnade inte på spelsmedjan, utan Q8 macken. :P
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Granbackstove

• Uppland
Jag ska höra med mamma! :) Men blir antagligen på fm eller tidig em. Jag kan ju ringa. =) De hamnade inte på spelsmedjan, utan Q8 macken. :P
Ok. Jag är hemma hela dagen. Ring gärna!

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Nu har jag hämtat ut katalogerna! ;D Och jag själv tycker att de blev bra! ;D ;D Såg ut som Granbackstove tyckte det också som hämtat sina. =)

Så nu sitter det en almanacka här hemma på väggen. Skickar som sagt ut till er andra så ni får dem under nästa vecka. :D
Saknar fortfarande några få adresser. (4st)
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Aklejan

• -
Fasen! Det där blir grymt bra!  :o ;D
Meeeen, ska du vänta tills alla adresser kommit in nu innan du skickar... eh?
Alltså, inte för att stressa dej o:)...men jag har så himla mycket viktiga grejer att
skriva i min almanacka...  8)
Tex att jag la in ägg i min kläckare från din Araucana höna i går  ;) :-*

Granbackstove

• Uppland
Såg ut som Granbackstove tyckte det också som hämtat sina. =)
Jepp! En pryder sin plats på väggen och en är inslagen i julpapper för vidarebefordran till Sacramento, Kalifornien.

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Fasen! Det där blir grymt bra!  :o ;D
Meeeen, ska du vänta tills alla adresser kommit in nu innan du skickar... eh?
Alltså, inte för att stressa dej o:)...men jag har så himla mycket viktiga grejer att
skriva i min almanacka...  8)
Tex att jag la in ägg i min kläckare från din Araucana höna i går  ;) :-*

Nä, jag skickar till de jag fått in utav. Så får de sega skylla sig själva och missa mera av Jan. månadsbilden. ;) ;D

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
Nä, jag skickar till de jag fått in utav. Så får de sega skylla sig själva och missa mera av Jan. månadsbilden. ;) ;D

Jääääääj, heja Sandra!!!  ;D
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
 8)

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Sådär! ;D Nu har jag fått in alla adresser (18st)! ;D

"Betalningscheckade" (alltså alla som hittar sitt namn här under kan ta det som en bekfräftelse att ni är helt "klara" för almanackan =) sedan så vet jag att en del inte hunnit då jag skickade ut nr:et idag :) )

Attes Matte

Aklejan (Och tack så mycket för "lönen" ;D ;D har inte hunnit svara via ditt pm än  :-[ )

Betsla

Granbackstove (Tack så mycket du med såg jag när jag satte mig i bilen! ;D)

Kennethhöns

Hönstokan (fick jag pm nyss, tack så mycket du med! ;D)

Majsaa

Luffsen

annber3

miapia99

sɹǝpuɐ

Fredrikslund

Agdasdröm
« Senast ändrad: 07 jan-11 kl 13:41 av Linkoso »

Granbackstove

• Uppland
Granbackstove (Tack så mycket du med såg jag när jag satte mig i bilen! ;D)
Lite dricks bara...  :-[

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Hihi, ja, du kunde lika lätt ha gett mig mindre än vad de kostade. ::) Här tar man bara emot utan att titta och litar helt på personen.  :-[

Granbackstove

• Uppland
Hihi, ja, du kunde lika lätt ha gett mig mindre än vad de kostade. ::) Här tar man bara emot utan att titta och litar helt på personen.  :-[
Tyckte det kändes skönt att vara litad på... Du vet ju var jag bor också...

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Nu har jag börjat slagit in lite almanackor... Betar av de några i taget under helgen, orkar inte ta alla på en gång. ::)  :-[ Vad har man gett sig in på, haha, jag som är så dålig på att slå in paket (de ligger i presentpapper en del med urklippta kartongbitar på ena sidan för att göra det "stabilare")  :-[. ;D

Attes matte

• Jämtland
Nu har jag börjat slagit in lite almanackor... Betar av de några i taget under helgen, orkar inte ta alla på en gång. ::)  :-[ Vad har man gett sig in på, haha, jag som är så dålig på att slå in paket (de ligger i presentpapper en del med urklippta kartongbitar på ena sidan för att göra det "stabilare")  :-[. ;D

Åh, jag önskar att jag kunnat åka till dig och hjälpa till! Jag älskar att slå in paket och brev!  ;) Hoppas det går bra för dig ändå. Ska bli såååå spännande att få hem kalendern!  :D

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Äggpaketering är en annan sak! ;D Det är skoj och då tejpar man och proppar i och har sig hur som helst så det ska hålla... Men att få det snyggt med papper och så är en annan sak för mig. ;D ;D Mamma skrattade åt en del av mina julklappar. :X xD

Din almanacka är förresten en av de inslagna! :) Med adress på o allt! ;D

Attes matte

• Jämtland
Äggpaketering är en annan sak! ;D Det är skoj och då tejpar man och proppar i och har sig hur som helst så det ska hålla... Men att få det snyggt med papper och så är en annan sak för mig. ;D ;D Mamma skrattade åt en del av mina julklappar. :X xD

Din almanacka är förresten en av de inslagna! :) Med adress på o allt! ;D

Yay!  :D Åh, så roligt!

I det här fallet är det ju faktiskt viktigare att det blir hållbara paket som inte posten kan vika än att dom blir snygga. ;)

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

Jennydalby

• Jämtland
ÅH, Jag vill me ha en! kan man få en nu eller är det försent?
Jag och min sambo bor i ytterocke i jämtland. vi driver ett krav/Ekologiskt lantbruk med mjölkkor. Har svensk gul anka ( genbank ), vaktlar och höns.

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Jag skickar ett pm till dig sen Jenny, måste ut nu. :P

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Saknar fortfarande några betalningar (3st kvar), här är den nya "grönlistan". Jag kommer att skicka iväg ett gäng imorgon (de som står med på listan)! *försökte få iväg några idag men personen hade inte tid som jag försökte flirta in mig hos... ::)*

Iaf... Dessa har jag fått in almanackspengar utav hittills... =)

Attes Matte

Aklejan

Betsla

Granbackstove

Kennethhöns

Hönstokan

Majsaa

Luffsen

annber3

miapia99

sɹǝpuɐ

Fredrikslund

Agdasdröm

Ruterezz

Blfrasse

Dela detta:

* Inloggade just nu

687 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Reportaget om ostkursen gör att man blir så sugen!
/Sanna h

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser