Känner tyvärr inte till företaget, men kollade lite på deras hemsida när jag såg din tråd...
Hittade en flik som heter 'Rykte och Fördomar' och jag kan inte hjälpa att jag undrar lite vad det är för företag som skriver detta på sin hemsida;
// Vi har lärt oss 2 saker under alla dessa år
1. De kunder som mailar eller ringer och är otrevliga är kunder som själv
har en orsak till skadan om maskinen och i alla fall har det stämt,
men de som hör av sig och förklara på lugnt vis är kunder som inser att
nu är det så men vi får en ny del.
2. De som springer och pratar skit är oftast de som inte kan handskas
med ett motorfordon utan skadar det själv för att sen skylla ifrån sig
och framstå som den bästa i världen. Men de som pratar skit brukar
vi konfrontera och då skäms dem så det roligaste är att göra de när andra är med.
Är det nu någon som känner igen sig i detta jag skrev så kan ni ju tänka på att
vara ärliga nästa gång för som sagt vi gör allt för våra kunder men tyvärr finns
det de som utnyttjar det. Alla kan vi göra fel och det värsta är att ljuga bort
det för att lägga bördan på någon annan. //
http://norrlandsimporten.se/butiken/information.php?info_id=25 Längst ner på sidan...

/Anette