Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Mv-fri, hipp hipp hurra!!  (läst 1715 gånger)

zeina66

• Värmland
Mv-fri, hipp hipp hurra!!
« skrivet: 15 nov-10 kl 19:38 »
Idag har jag efter 10 dagars väntan fått svar på blodproven,jag har mv-fri besättning!!
Alla djuren har köpts in som mv-fria under gångna året...men man vet ju aldrig :-\

Letar efter en g-märkt genbanksansluten bagge inför nästa år..eller obesiktad äldre än 18 mån,någon som har? Bor i västra värmland och kan åka långt om rätt bagge finnes.. :)

Har sett att flera har gutar här på forumet men som kanske inte kommit till skott med en annons. I mina trakter finns inget obesläktat alls..
Allting går - förutom bebisar och tennsoldater

Maddie

• Uppland
SV: Mv-fri, hipp hipp hurra!!
« Svar #1 skrivet: 15 nov-10 kl 19:45 »
Grattis !  :)
Lika glad blev jag när de förlängde vår M3 status utan att behöva ta nya blodprov ! Jippi Jippi  ;D

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #2 skrivet: 15 nov-10 kl 20:39 »
Grattis!  :D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

zeina66

• Värmland
« Svar #3 skrivet: 16 nov-10 kl 17:31 »
Grattis till dig Maddie :D Fick du tre år eller totalt fem fr senaste provtillfället? Lite nyfiken....

Maddie

• Uppland
« Svar #4 skrivet: 16 nov-10 kl 21:01 »
Oj,  jag tror att det blev förlängt till 2013, om jag minns rätt.. Tackorna var redan klippta och klara för blodprov när brevet kom  :)

zeina66

• Värmland
« Svar #5 skrivet: 17 nov-10 kl 07:58 »
Okej Maddie...intressant. Har hört att man kan få förlängt itfall besättningen varit mv-fri under många år och den ej haft många kontakter med andra besättningar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

525 gäster, 2 användare (1 dolda)
Countryroad

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser