Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Någon som vallar i sthlmsområdet?  (läst 1677 gånger)

tamtam

• Uppland
Någon som vallar i sthlmsområdet?
« skrivet: 13 sep-10 kl 10:09 »
 :) Är precis på o köpa EGNA får!
någon mer som har bc och håller på med vallning?

Ylva

• Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!
    • Uppland
SV: Någon som vallar i sthlmsområdet?
« Svar #1 skrivet: 20 sep-10 kl 20:46 »
Nä, någon BC har jag inte men jag har precis börjat med vallning och gått två kurser i vallning av får. En kurs ledd av en amerikanska - Linda Rorem och så en kurs med John Scaris. Nu till helgen skall jag gå en kurs till! Jag har västgötaspets och det går alldeles utmärkt att valla får med dem! Trot eller ej! Än så länge kan jag ju inte speciellt mycket som du förstår men vill du ha en träningskompis längre fram när jag har blivit lite duktigare så kommer jag gärna och sällskapar med dig och dina får! Hälsningar Ylva
Medelålders gift trebarnsmor som fyller hus och trädgård med västgötaspets, dalmatin, huskatt, gotlandskaniner, mellerudskaniner och dammråttor!

tamtam

• Uppland
SV: Någon som vallar i sthlmsområdet?
« Svar #2 skrivet: 22 sep-10 kl 19:44 »
Nä, någon BC har jag inte men jag har precis börjat med vallning och gått två kurser i vallning av får. En kurs ledd av en amerikanska - Linda Rorem och så en kurs med John Scaris. Nu till helgen skall jag gå en kurs till! Jag har västgötaspets och det går alldeles utmärkt att valla får med dem! Trot eller ej! Än så länge kan jag ju inte speciellt mycket som du förstår men vill du ha en träningskompis längre fram när jag har blivit lite duktigare så kommer jag gärna och sällskapar med dig och dina får! Hälsningar Ylva
[/quote

Va kul:D det får du gärna göra :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

430 gäster, 3 användare
gorlan, Lilla i, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superinspirerande! Nu är jag prenumerant!
/ Pia T

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser