Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Uppfödarlista 2011  (läst 41963 gånger)

JBF

• Småland
SV: Uppfödarlista 2011
« Svar #80 skrivet: 31 aug-11 kl 13:39 »
detta är helt Off Topic, men varje gång jag loggar in så står det att det är nytt inlägg i denna tråden, men det är inte ett nytt en endaste gång.
Är det sista inlägget som raderas och läggs in på nytt hela tiden?
Varje gång? Jag tror att det poppar upp ifall någon ändrar i sitt inlägg! Men är ej helt hundra..  ???
Roslagsfår, Ölandshöns, Fjällnära boskap och ett par Shetlandsponnier på gård i inre Småland.

Fredrikslund

• Södermanland
« Svar #81 skrivet: 31 aug-11 kl 14:10 »
Varje gång? Jag tror att det poppar upp ifall någon ändrar i sitt inlägg! Men är ej helt hundra..  ???

Jo så är det... Serama ändrade sist

Fredrikslund

• Södermanland
« Svar #82 skrivet: 31 aug-11 kl 18:16 »
då har han la raderat det och sen skrivit och så ändrat samtidigt då, för serama skrev sist  ::)

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #83 skrivet: 31 aug-11 kl 22:16 »
då har han la raderat det och sen skrivit och så ändrat samtidigt då, för serama skrev sist  ::)
Jag har inte raderat något, bara ändrat mitt inlägg.
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Fredrikslund

• Södermanland
« Svar #84 skrivet: 31 aug-11 kl 22:18 »
vad säga som att få de här inläggen raderade och reda ut det med någon moderat ;D

älglund

• Dv. kockiner, Sussex, Orpington, Vithättor, Silkes
    • Västerbotten
    • www.familjenwiklundagren.se
« Svar #85 skrivet: 31 aug-11 kl 22:52 »
Med ändrat menar du väl att du skrivit ett nytt inlägg? Ditt gamla finns kvar. Kan inte ni som vill ändra era inlägg göra det på era gamla inlägg istället för att skriva ett nytt och låta det gamla vara kvar?
Sambo och  6 barn, 2 hästar,1 hund, 5 katter, 1 kanin, och drygt 100 hönor och tuppar ( dv.kockin, sussex(4 olika färger), orpington, dv.vithättor, dv.silkes, holländsk dvärg, Sabelpoot och ett gäng med blandraser).  www.familjenwiklundagren.se

Daniel Sörensen

• Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #86 skrivet: 31 aug-11 kl 23:00 »
Med ändrat menar du väl att du skrivit ett nytt inlägg? Ditt gamla finns kvar. Kan inte ni som vill ändra era inlägg göra det på era gamla inlägg istället för att skriva ett nytt och låta det gamla vara kvar?
Nej, jag ändrade bara mitt senaste. skrev inte ett nytt, tröck på knappen "ÄNDRA"
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.

Daniel Sörensen

• Södermanland
    • Fotoalbum

David97

• Gäst
« Svar #88 skrivet: 24 okt-11 kl 17:49 »
Dv. Kochin: Gul
Srtor brahma: Guld svartbandad.
Annat: Blandrashöns ;D

Dela detta:

* Inloggade just nu

522 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Makalöst mysig och lärorik tidning för en som tycker om återbruk och självhushållning!
/ PW

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser