Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Jag har kommit fram till att jag har väldigt skumma höns...  (läst 3295 gånger)

Whippet

• Fler självhushållare i världen
    • Norrbotten
SV: Jag har kommit fram till att jag har väldigt skumma höns...
« Svar #20 skrivet: 14 mar-10 kl 07:33 »
Vilka underbara djur ni har!   ;D
Måste prova med mina höns till sommaren. Hade dock en bagge som gick fot (bättre är hundarna) utan koppel.  :D
Vi är ett par med 2-årig son som har en Hamiltonstövare, en Border Collie, tre bondkatter, 5+1 blandrasfår, 5+2(+1 kyckling) blandrashöns, 2 linderödgyltor. Såsmåningom kommer det Fjällnära Fjällkor och kanske någon get och häst :)

Melica

« Svar #21 skrivet: 14 mar-10 kl 23:01 »
Haha! ;D Oh, du tog väll emot hönan på sista bilden? O_O' ;D Den där backen ser lite större ut än den jag hade. ;D

Du behöver inte vara orolig, farten ser nog högre ut på bilden än vad den verkligen var  ;D Hon stannade innan hon kom fram till mig.
Är på jakt efter dvärghöns som lägger färgade ägg. Gröna, mörkbruna eller prickiga. Köper gärna avelsägg. Är även intresserad av blandraser.

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #22 skrivet: 09 okt-15 kl 21:09 »
Fina bilder på fint samspel mellan höna och människa.  En del spänner sina getter framför pulkor och vagnar, men ni gör tvärtom!  ;D
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Dela detta:

* Inloggade just nu

588 gäster, 3 användare
Stengrim, Yodagirl, silverjuggler

* Forum

* Om tidningen Åter

-  Nya tidningen "goare" att läsa. Innehållet lika intressant som det varit de 14 år vi haft den. Lycka varje gång den kommer i lådan ! :-D
/Magdalena Gustavsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser