Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  jag skulle vilja prata med någon moderator  (läst 1329 gånger)

idalinda

jag skulle vilja prata med någon moderator
« skrivet: 01 jan-10 kl 17:10 »
Jag har läst här ibland.
Först hette jag Idalinda, men senare när jag försökte logga in som Idalinda
fungerade det inte längre.
Antingen hade jag glomt lösenordet.
Problemet var bara att mitt gamla e-postadress hade jag inte längre och då kunde
jag inte längre begära en ny inloggning heller.

Nu är jag inloggad som Idalina, men känner att jag skulle vilja vara idalinda, om det går.
Men nu är namnet ju upptaget, antingen av mig själv , men jag kommer inte åt mig själv ::)
Så jag skulle behöva lite moderator hjälp för att reda ut detta ...

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
SV: jag skulle vilja prata med någon moderator
« Svar #1 skrivet: 01 jan-10 kl 18:48 »
Det gamla kontot hade inga inlägg så jag raderade det nu, vilket gör att du kan skaffa ett nytt konto med det namnet. Men det enklaste är kanske om du under din Profil, väljer att "Namn som visas utåt" ska vara Idalinda. Du får då ändå skriva "Idalina" när du loggar in.

idalinda

« Svar #2 skrivet: 02 jan-10 kl 18:12 »
Tack för hjälpen.
Nu är jag inloggad som Idalinda.
Det enda problemet är att jag var tvungen att använda ett annat e-postkonto vid registeringen än vad jag använde för inloggning av idalina.

För min del kan man radera nu idalina kontot, kan du göra det eller kan jag göra det på något sätt själ?.
Då kan jag leta mig fram till den funktionen själv, men det känns jobbigt att börja leta efter någon funktion, som kanske inte ens finns.

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #3 skrivet: 02 jan-10 kl 19:32 »
Så nu har jag raderat ditt gamla konto (jo, du hade kunnat göra det själv, under Profil).
Jag kopplade också dina gamla inlägg där till ditt nya konto.

idalinda

« Svar #4 skrivet: 02 jan-10 kl 20:09 »
Tackar och bockar  :)!

Dela detta:

* Inloggade just nu

671 gäster, 2 användare
Sågarens, Biofilo

* Forum

* Om tidningen Åter

-  Nya tidningen "goare" att läsa. Innehållet lika intressant som det varit de 14 år vi haft den. Lycka varje gång den kommer i lådan ! :-D
/Magdalena Gustavsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser