Gratis traktor

Startat av Skytten, 24 Dec-09 kl 11:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Skytten

Det bästa sättet att misslyckas, är att inte försöka!

muffman

Ringde på den och fick prata med en nybliven 30 åring, lätt trött på alla traktorspekulanter och kamrater som anonnserat ut hans ögonsten

softarn

Om det låter för bra för att vara sant så är det oftast så...
//Daniel

Nyfiken "teknikfientligt teknikintresserad" ingenjör/mickelgubbe som tycker om att vara ute i naturen och att försöka tänka på miljön. Är också lägenhetsboende, seglare, träbåtsrenoverare, djurvän, fäbodsägare och säkert lite mer som jag inte kom på på rak arm.

Aqualize

Annonsen är borta nu. Vad var det för något de busarna hade lagt ut på annons?

softarn

Rubriken kan ge en ledtråd... En gammal fungerande traktor som bortskänktes alltså
//Daniel

Nyfiken "teknikfientligt teknikintresserad" ingenjör/mickelgubbe som tycker om att vara ute i naturen och att försöka tänka på miljön. Är också lägenhetsboende, seglare, träbåtsrenoverare, djurvän, fäbodsägare och säkert lite mer som jag inte kom på på rak arm.

Aqualize

Citat från: softarn skrivet 28 Dec-09 kl 15:05
Rubriken kan ge en ledtråd... En gammal fungerande traktor som bortskänktes alltså
Jag hoppades på att de nämnde märke och modell och kanske t.o.m. att de hade med en bild på den.

esten

Det fanns bild .
En gamal David Brown med störtbåge och "ryck & slit" lastare

hemmafixar´n

Nuffield 3 cyl å kumlalastare!

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

536 Gäster, 4 användare (1 Dolda)
torbjorn, johber, Anders Flix