Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Fick en förfrågning...  (läst 3509 gånger)

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
SV: Fick en förfrågning...
« Svar #20 skrivet: 21 nov-09 kl 00:03 »
Måste fråga om någon vet om det finns fall att de åker ut till ägaren av djuret och fotar eller om man måste åka iväg med djuret.... Vill helst inte släpa med något till stockholm... Och Ture är ju inte av lugnaste typen så han skulle bli stressad tror jag.  :-\
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

lazyberserk

• www.Hönsträff.se
    • Södermanland
    • Hönsträff.se
« Svar #21 skrivet: 21 nov-09 kl 00:19 »
Måste fråga om någon vet om det finns fall att de åker ut till ägaren av djuret och fotar eller om man måste åka iväg med djuret.... Vill helst inte släpa med något till stockholm... Och Ture är ju inte av lugnaste typen så han skulle bli stressad tror jag.  :-\

ingen fara! jag tänker tämja vilddjuret!
www.Hönsträff.se

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #22 skrivet: 21 nov-09 kl 00:24 »
Men jag vill ändå inte åka själv till sthlm... ;_; Då försvinner jag... ;_; xD
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

lazyberserk

• www.Hönsträff.se
    • Södermanland
    • Hönsträff.se
« Svar #23 skrivet: 21 nov-09 kl 00:30 »
själv =O ? ture är juh min XD ?
www.Hönsträff.se

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #24 skrivet: 21 nov-09 kl 00:37 »
Ja, men när jag skrev "jag vill helst inte släpa med något i sthlm" och får ett svar "ingen fara, jag tämjer odjuret!!" ... OCh sen då? Då låter det ju såklart som det enda du ska göra är att tämja honom så han är lugn för att sedan skicka iväg mig med honom... xD

lazyberserk

• www.Hönsträff.se
    • Södermanland
    • Hönsträff.se
« Svar #25 skrivet: 21 nov-09 kl 00:44 »
Ja, men när jag skrev "jag vill helst inte släpa med något i sthlm" och får ett svar "ingen fara, jag tämjer odjuret!!" ... OCh sen då? Då låter det ju såklart som det enda du ska göra är att tämja honom så han är lugn för att sedan skicka iväg mig med honom... xD

Att läsa hela meningar är tråkigt. XD
www.Hönsträff.se

Daaniel

• Gäst
« Svar #26 skrivet: 21 nov-09 kl 00:48 »
Att läsa hela meningar är tråkigt. XD
håller med ;) ;D

brantas

• www.brantas.se
    • Halland
    • brantas
« Svar #27 skrivet: 21 nov-09 kl 11:50 »
Våran mignonankor varuppe och skulle vara med i Joe Laberos show, men efter genrepet så var de för små. så de kom hem igen. de tog jättebra hand om dom, byggde en flyttbar hage med badbalja och frågade mkt om vilken mat de skulle ha m.m och åkte och köpte en hel säck.
Vi fick 7 fribiljetter som tack för hjälpen !
Planerar Hönsbytardag i Väröbacka den 20/4 mer info på www.brantas.se
ALLA är välkomna !

Jan Linden

• Södermanland
« Svar #28 skrivet: 09 maj-14 kl 23:06 »
... Av någon "djuragent turen" som undrade om jag hade en tupp till reklamfoto... Det är inte någon som vill komma och snoka endast eller vad ska man tro (förlåt är en person som är rätt försiktig när man får mail från främmande människor)? >_<'' Flera som fått förfrågningar?  ???

VARNING FÖR DJURAGENTUREN!!!!!!
Kvinnan som driver Djuragenturen söker just fjäderfä via nätet. Ägaren luras att leverera de avtalade hönsen och får aldrig se dem igen. Kvinnan uppger bla att hönsen varit sjuka vid leveransen eller att man aldrig varit överens om någon betalning. Då ägaren försöker återfå sina höns är de redan sålda vidare av kvinnan och går inte att spåra. Hon är polisanmäld för bedrägeri och blocket har varningsflagg på hennes meil adress. LÄMNA ALDRIG ERA DJUR TILL DENNA KVINNA!!!!!

Jan Linden

• Södermanland
« Svar #29 skrivet: 09 maj-14 kl 23:10 »
VARNING FÖR DJURAGENTUREN!! LÄMNA ALDRIG ERA DJUR PÅ DENNA AGENTUR. NI får aldrig se dem igen då kvinnan säljer dem vidare. Har själv blivit lurad av kvinnan på djuragenturen.

Dela detta:

* Inloggade just nu

584 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser