Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Var köpa sulor?  (läst 1272 gånger)

Iris

• www.skinnarbo.se
    • Uppland
Var köpa sulor?
« skrivet: 10 nov-09 kl 13:56 »
Jag behöver få tag i gummisulor till mina tovade tofflor, men hittar ingenstans där jag kan köpa det. Nån här kanske syr skor och vet var det går att få tag på?

Guld

• Samlar på hantverkstekniker...
    • Västergötland
SV: Var köpa sulor?
« Svar #1 skrivet: 10 nov-09 kl 23:40 »
Kolla med skomakare eller fråga dem var de köper in sitt material någon stans... Hade en katalog med bla sådant i men tappat den. De ska finnas i Örebrotrakten..
Låt kunskap och erfarenhet följa oss alla in i framtiden...låt gamla kunskaper spridas och ge nya erfarenheter till nya generationer med lite nya grepp och idéer, för bevarandet av kultur och tradition för framtiden... och för själsligt välmående i allmänhet....

Dela detta:

* Inloggade just nu

483 gäster, 6 användare (2 dolda)
Tångräkan, Be, Jepsson, Ljunghonung

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser