Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Annorlunda moderskärlek.  (läst 810 gånger)

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
Annorlunda moderskärlek.
« skrivet: 15 sep-09 kl 22:55 »
För ca en vecka sen ställde jag i ordning ett häng i kaninhuset och satte in två små kycklingar o en värmelampa .
I gårkväll hade mina två belgiska jätte honor forserat stängslet och adopterat en kyckling var .
Nu ligger kycklingarna tryggt ingosade hos sina nya mammors varma päls  ;D så varma o goa var dom*S*
Dom andra två kaninerna håller sej oxå nära kycklingarna o sover med dom o vaktar dom .
En av mammorna försökte mota bort mej när jag skulle ta ungarna o dom blev mkt oroliga när jag flyttade tillbaka dom till värme lampan så nu är nätet borta .'

Visst har jag underbara kaniner ! :-*
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

LasseDalom

• -
SV: Annorlunda moderskärlek.
« Svar #1 skrivet: 16 sep-09 kl 10:26 »
Japp, det låter så!    :)

Viopet

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 16 sep-09 kl 18:50 »
Vad häftigt!  ;D

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #3 skrivet: 17 sep-09 kl 00:03 »
Bild finns i hönsforumet
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Dela detta:

* Inloggade just nu

674 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Åter är en tidsskrift som är tidlös. Ett 5 år gammalt nummer är lika användbart nu som när den kom ut.
Jag har haft väldigt mycket nytta och har fortfarande av tidningen.
/Per

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser