Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  mjölktank  (läst 5956 gånger)

Sten-Åke Lindell

• Gäst
SV: mjölktank
« Svar #20 skrivet: 16 sep-09 kl 20:57 »
Sundast är nog att skaffa något enklare som går att använda i vilken burk/kärl som helst som finns på marknaden.

Man skall dock akta sig för micropartiklar från motor mm som kan trilla ner i honungen, därför är kanske en snäckväxel och liggande motor bättre.

Sten-Åke Lindell

• Gäst
« Svar #21 skrivet: 29 sep-09 kl 15:34 »
Så kom äntligen rörverket med DSV transport som också hamnar på svarta listan över transportföretag som vägrar avisera (ringa) företag när dom tänker leverera. Men DSV verkar värst, de lämnar inte ens en lapp eller hotbrev i lådan utan vänder sig till säljstället om outlämnat gods pga mottagaren inte var anträffbar. Det är så att man kan smälla av!
Som tur var ringde leverantören mig och frågade vad som hänt. Jag visste förstås inget mera än att jag tänkt ringa dem själva och fråga vart leveransen tog vägen. Efter lite chabb så ringer DSV upp och säger när dom skall komma och se där, det gick att leverera. Konstigt att dom inte kommer på sådant själva? Mina kontaktuppgifter inkl flera telefonnummer finns med på det papper DSV hade.
Fråga alltså alltid vem som levererar, det gjorde jag och de lovade att inte skicka med UPS eller något amerikanskt transportföretag. Lägg alltså DSV på samma lista.

Schenker och posten har alltid skött sig, GOTT BETYG!

Bilden blev för stor för forumet.
http://solare.blogsome.com/images/rorverk.jpg

Sten-Åke Lindell

• Gäst
« Svar #22 skrivet: 02 okt-09 kl 17:46 »
Vilken avslutning på en trött fredag. Maskinutförsäljning och massor med skräp men mitt i skräpet höll jag på att tappa hakan.
En omrörare med M14 gänga superrabatterad av ett stort märke.

Dela detta:

* Inloggade just nu

604 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Genuin och läsvärd! Bra tips och idéer för att stå på egna ben.
/Camilla W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser