Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  juver,men "smal"?  (läst 888 gånger)

saint206

• Småland
juver,men "smal"?
« skrivet: 27 jul-09 kl 21:19 »
ja det är min gylta... hon har ett ordentligt juver, men hon är "smal" hon har dock lite hängbuk... jag hoppas ju och tror att hon är dräktig, men borde hon inte bli rund också, och inte bara få juver?
hon går med galt ute, och är inte särskilt tam...alls... ::)
someday i hope you get the chance to live like you were dying..

saint206

• Småland
SV: juver,men "smal"?
« Svar #1 skrivet: 27 jul-09 kl 21:20 »
öh...linderöd är rasen, glömde det.. :-[

Existens?

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 28 jul-09 kl 11:49 »
Det där kan man missta sig rejält på. Jag har haft suggor som varit helt smala så jag tänkt att det där blir inte många, men så får dom 14 stycken ändå.. Men vanligen ger det en viss vägledning hur många hon kommer att få, så du kanske inte ska räkna med så många ..men som sagt, man vet aldrig

saint206

• Småland
« Svar #3 skrivet: 28 jul-09 kl 15:38 »
så det kommer grisar iaf då? ??? ::)
jag börjar tvivla på att jag får några, men har inte hört om skendräktiga gyltor innan... och juver har hon ju iaf..

Dela detta:

* Inloggade just nu

734 gäster, 3 användare
LimJans, simon.arvestrand, alfhild

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser